hebben jullie ook dat boodschappen doen nu heel moeizaam gaat. ik ben nu 9 weken zwanger en krijg bij alles meteen een vieze smaak in mijn mond en moet haast overgeven, voor de euries is het wel handig want ik kom haast met niets de winkel weer uit, maar met koken is dit weer niet zo handig. iemand hetzelfde of tips, alles is welkom.
Ik zorg dat ik een lijstje heb en niet teveel nodig heb, van te voren al bedenken wat je moet hebben dus en dan snel die route in de supermarkt afleggen en spullen bij elkaar graaien, ik sta vaak binnen 10 minuten weer buiten mijn man doet sinds 3 weken de zware boodschappen trouwens, en het helpt ook als je tussen de middag gaat, dan is het rustiger en duurt het minder lang, verder geen tips, ik werd de eerste 3 maand misselijk van de geur van rauw gehakt en kool dat nam ik dan ECHT niet mee he?
Hoi, ik vind het ook vreselijk. Ga al niet meer zonder plastic zakje de deur uit. Mijn man doet de boodschappen en kookt (de schat). Vandaag wel even wat dingetjes gehaald want mn lieverd lag met koorts in bed, paracetamol moest er toch echt komen! We eten hier ook alleen nog maar smaakloos eten zonder kruiden enzo haha, de rest lust ik niet meer.
Boodschappen doen gaat hier nu ook zo snel mogelijk. Ik word echt misselijk als ik naar alles in de winkel kijk.
Tussen de 6 en de 11 weken kon ik gewoon echt niet langs het koek- en chocoladeschap lopen zonder te kokhalzen Als ik er naar keek ging ik al over mijn nek :-# Maar het gaat weer over hoor! Ik kon het ook niet geloven, maar je smaak komt echt weer terug, en HOE! Als je ziet met wat voor hoeveelheden ik op dit moment uit de supermarkt kom, zou je denken dat ik een weeshuis te voeden heb.
Ik doe zelf de boodschappen.. In de winkel nergens last van .. Nou ja.. dat er bij het chips-schap wel eens een zak chips/nootjes "teveel" in mn karretje komt.. Het sjouwen van de tassen doe ik ook nog zelf.. maar krijg er steeds meer last van dat eht me te zwaar is.. Toch manlief maar eens vragen of hij dat stukje over wil nemen van t boodschappen doen..