Hoi, Ik ben 26 en na een relatie van 10 jaar, was mijn vriend het in september eindelijk met mij eens, dat we nu wel aan kinderen konden beginnen!! Het is een tijdlang wel een puntje van aandacht geweest. We wilden beiden al heel lang kinderen, maar ik heb sinds okt 2009 ME.. Nu gaat dat al ruim een jaar heel regelmatig goed en had ik steeds meer het idee, wat als ik niet beter word dan nu? Moet ik daarvoor onze en dan vooral mijn droom maar wegstoppen? Ik vond van niet, maar dat duurde bij mijn vriend iets langer. Begin september gaf hij aan dat hij zijn wens ook niet langer wilde uitstellen tot alles optimaal zou zijn... Wanneer is alles in 2 levens nou optimaal? Vaste contracten zeggen ook niets meer tegenwoordig.. Vlak na mijn 4e eisprong zei ik al tegen mijn vriend dat ik dacht dat het nu wel raak was. En idd 29 en 30 december werd mijn gevoel zekerheid. Ik ben zwanger!!!! Jeeeej!! Niemand weet het nog en dat begint steeds lastiger te worden. 27 januari gaan we voor het eerst naar de verloskundige, dan zou ik 8 weken zwanger zijn, zo spannend!! Wanneer vertellen jullie het aan iedereen? De eerste 5 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden was ik erg misselijk, nu niet meer.. Wel heb ik continue pijnlijke borsten en een ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik en moet mijn broek los na het avondeten hebben jullie dat ook? Groetjes en veel liefs
Welkom!! En gefeliciteerd!. Spannend zeg! nog eventjes wachten tot de eerste afspraak!. Wij hebben het best wel vroeg aan ieder verteld, eigenlijk gelijk na de positieve test. Dat wordt niet echt aangeraden om te doen, maar hebben wij toch gedaan omdat het voor mij goed voelde. en ik mijn mond totaal niet kon houden haha Maar ik zou de volgende x waarschijnlijk wachten Ik heb na dat ik het ontdekte inderdaad even last gehad van die menstruatie krampjes. Vooral s middags en s avonds maar trok altijd na 10 minuten weer weg .