Hij is geboren op 29 april 2007 om 17.29 uur hij woog 3620 gram en was 51 cm. de bevalling opzich is vlot gegaan maar helaas liet de placenta niet los. hierdoor ben ik een hoop bloed verloren en moest hij in de ok verwijderd worden. daar kwamen ze erachter dat ik een totaal ruptuur had. die avond heb ik meteen een bloedtransfusie gehad omdat ik uiteindelijk in totaal 3 liter bloed verloren ben. Nu twee weken later. en veel bloed zweet en tranen later heb ik gelukkig een hoop minder pijn. ben nog wel duizelig maar dat schijnt bij een bloedtransfusie te horen. Hier een mooie foto van ons mannetje
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jeremy Lekker ventje is het zeg! Geniet maar lekker................. xxx Maria
het genieten word steeds meer. hoe meer ik zelf kan hoe meer ik kan genieten. vandaag voor het eerst lekker met hem wezen wandelen. al was het maar om het huizenblok heen
we wilden ook graag een naam die je niet super vaak hoort. en we zijn er echt blij mee. krijgen veel complimenten erover