hoihoi, kan me nu alweer verheugen op maandag, wij zijn helemaal verslaafd aan jericho, wie volgt deze serie nog meer?
Ja ikke, ik kijk er echt naar uit de hele week. Mijn man vind het ook geweldig. Morgen is trouwens de laatste aflevering van het eerste seizoen. Het 2de seizoen ga ik maar via een omweg regelen, die heeft maar 8 afleveringen en is niet meer opgepakt door de zenders.
dat meen je niet! hier een link van het liedje van april na de operatie *tranentrekker* die scene! http://nl.youtube.com/watch?v=QRHJ65x4n ... re=related
Hier nog een trouwe fan. Iedere maandag denk ik: oja, vanavond lekker Jericho kijken! En natuurlijk is het helemaal leuk dat er steeds 2 afleveringen komen.
wat raar dat ze het vervolg dan niet gaan uitzenden zeg! vind de maandag avond helemaal leuk, volg surface ook, maar jericho is beter!
Superaflevering gisteren, en een aangename verrassing dat het 2de deel seizoen 2 was. Kunnen we ze toch nog allemaal kijken. Ik blijf het jammer vinden dat de zenders in Amerika de show niet meer hebben opgepakt. Gr. Elvira
wij kijken ook jericho en hebben het 2de seizoen ook gezien nu echt een mega goed verhaal weet iemand od de serie hierna nog verder gaat?
@Luuus De serie gaat niet meer verder. De zender in de USA hebben besloten om hem niet meer op te pakken. Er gaan geloof ik wel petities rond door fans, maar door de stakingen etc is de serie aan de kant geschoven. Zo jammer dat dit altijd met de goede series gebeurd. Gr. Elvira
Jaah geweldige serie! Zit er helemaal in.. Tis maar goed dat we hem niet al voortijdig op dvd hebben, want volgens mij kijken we hem dan in een keer af ofzo...
de serie heeft wel een mooi eind maar jammer dat er niet wat meer afleveringen komen ik vond hem weer een beetje te snel voorbij.. aan de andere kant als je prison break kent dat werd op een gegeven moment weer te lang dradig..
ik was er helemaal op voorbereid dat maandag de laatste afleveringen zouden komen, maar as maandag wordt het toch weer uitgezonden.. hoop maar niet dat het zo'n abrupt einde heeft als invasion, dat was ook ineens zo afgelopen, helemaal geen bevredigend einde..
Ik heb ze allemaal al gezien, opgehaald via internet. Fantastische serie, met erg leuke cast..En ja, we keken soms wel 3 of 4 afleveringen achter elkaar 8) En ja, helaas...het 2e seizoen is erg kort. Je kunt ook merken dat het "extra" afleveringen zijn om de serie een eind te geven, omdat sommige verhaallijnen niet echt meer terugkomen. Neemt niet weg dat het eind evengoed bevredigend is hoor, maar ik wil niets verklappen..
wist je dat in het begin als je jericho (de letters) ziet staan, er dan een morse code komt die iets vertelt over de komende aflevering