Erg sneu, Jerney Kaagman heeft parkinson. Mensen riepen maar dat ze botox had gebruikt om haar stramme bewegingen, maar dit bleek dus parkinson te zijn. RTL Nieuws - Jerney Kaagman uit openbare leven om Parkinson
Verplaatst meid je leert het vanzelf. Weet niet of je het weet maar je kunt heel ver naar beneden scrollen. Iedere subforum staat een tekstje bij zodat je een indicatie hebt waar wat hoort, maar eerlijk is eerlijk soms vind ik het nog lastig hahah.
Ik zag haar gisteren op tv, ik had haar al even niet meer gezien, maar ik schrok er toch wel van hoe ze eruit zag. Vindt het echt sneu.
Jerney Kaagman wil excuses voor botoxverhalen Jerney Kaagman vindt dat mensen die haar hebben beschuldigd van het gebruik van botox haar excuses zijn verschuldigd. Gisteren werd bekend dat de 65-jarige Jerney lijdt aan de ziekte van Parkinson, die kan zorgen voor stijfheid en monotone spraak. "Nu komen berichten binnen van mensen die altijd gedacht hebben dat ik botox gebruikte", zegt het voormalige jurylid van Idols in RTL Boulevard. "Dat verhaal is nu weerlegd." Tijdens de talentenshow kreeg Kaagman, onder meer bekend van de band Earth & Fire, last van de eerste verschijnselen. Verhaal nu pas naar buiten De diagnose parkinson werd vijf jaar geleden al gesteld, maar Kaagman besloot nu pas naar buiten te komen met haar verhaal. Mensen uit haar omgeving vermoedden al dat Jerney iets mankeerde. "Maar dan werd het gevraagd aan mijn man en vrienden." Nu wil Kaagman haar bekendheid gebruiken om andere mensen met parkinson te steunen. Toen ze net te horen kreeg dat ze de ziekte had, waarbij zenuwcellen in de hersenen afsterven, geloofde ze de arts niet. "Ik dacht: dit is niet waar, die man kletst. Maar het werd spoedig duidelijk dat het serieuze business was."
Eerlijk gezegt ben ik niet verbaast. Je zag aan haar dat er wat mis was en dat het niet gewoon botox was.
Tja, als je terug gaat denken was het wel zichtbaar natuurlijk, bij Idols al. Maar dat ze excuses wil vind ik wel een beetje raar. Mensen kunnen niet ruiken wat er aan de hand is en dan gaan ze er hun eigen invulling aan geven. Dat doen ze niet alleen bij Jerney. Ik vind het wel ontzettend erg voor haar natuurlijk.