Hallo, Ik heb mij vorige week opgegeven voor dit programma. Een dag erna werd ik gebeld. En deze week hoor ik of ik er aan mee mag doen. Ik heb in de lounge al eens eerder een topic gehad over buikpijn die al heel lang duurt. Het is aanhoudende pijn die met fietsen en lopen erger word doordat mijn baarmoeder hobbelt. Hier loop ik al 2 en half jaar mee maar het is erger geworden nadat ik van mijn laatste dochter bevallen ben. 15 maanden terug. Ik kreeg de diagnose van mijn gyn dat ik een verzakte baarmoeder heb. Hier voor heb ik meerdere malen een ring gekregen die niet bleef zitten. Terug naar de gyn die geen oplossing wist en bekkenbodem therapie voorschreef met de mededeling het zal niet helpen maar moet toch iets voor je doen. Operatie zou ik wel willen maar hij zagen dat niet zitten. Met die mededeling heb ik de bekkenbodem therapeut gebeld. Ze vertelde me dat ze niks voor me kon doen. Nu sta ik dus weer met mijn rug tegen de muur. Daarvoor heb ik me opgegeven en hoop zo dat hun mij wel willen en kunnen helpen heb ook naproxen van mijn huisarts gekregen maar dat werkt niet. Zijn er meer mensen hier op het forum die aan dit programma mee hebben gedaan? Of zich opgegeven hebben ?
Pfff moet je dan met de benen wijd op tv? brrr Je probleem herken ik wel. Niet van mezelf maar bij mijn moeder. Zij heeft op haar 38e de baarmoeder eruit gekregen. Ring bleef ook nooit zitten en baarmoeder was flink verzakt.
Mijn baarmoeder is nog niet zo ver dat het eruit hangt. Maar hoe ouder ik word hoe verder hij zal gaan zakken. Het komt indd op tv maar niet zodanig dat je alles zie. In elk geval zo kreeg ik het uitgelegd en anders zou mij dat niet zoveel uitmaken zijn voor mij al zoveel mensen geweest en ik wil echt van mijn probleem af. Mijn gyn wil me niet helpen en mijn huisarts zag niet eens dat hij verzakken was zei hij. En met deze pijn leven is niet leuk vandaar dat ik het dat wel waard vind. Bedankt voor je reactie. Mvg
super dat je meedoet ik zou t niet durfen ondanks dat ik graag van een mega groot probleem af wil. als je word uitgekozen vertel je dan ons de datum wel even wanneer t uitgezonden word?
Ik heb ondertussen meerdere artsen gehad in het ziekenhuis. Ik ben niet naar een ander ziekenhuis geweest voor een second opinion
Stoer hoor! Ik heb ooit samen met een vriendin in de Viva gestaan, rubriek anybody, nou dat vond ik al heel wat haha.
Hallo, Ik zou even laten weten hoe of wat. Ik ben uitgenodigd om te komen voor een intake. Ben erg benieuwd Mvg
Ja het was geen operatie waard zeiden ze. Helaas pindakaas. Hij gaf ook aan belkenbodem terapie. Ik blijf zoeken naar de juiste oplossing tot ik de juiste heb gevonden.