Hoe zouden jullie de naam Jesiah uitspreken. Wij zijn op zoek naar een tweede naam en vinden deze beide mooi, spreken hem alleen beide anders uit.. Man spreekt hem uit als Je-sie-a en ik als Je-sy-a, meer Engels dus.
Cool, meeste met mij eens hihi! K vind het ook een hele mooie naam en wilde perse een bijbelse naam, en dat zou bij deze ook gelukt zijn..
Nee, geen puntjes. Gewoon zoals je t al schreef, lijkt me duidelijk genoeg hoe de naam uitgesproken moet worden hoor
Ik zou 'm zoals jou uitspreken! Als ik een jongentje zou verwachten zou hij Jesiah gaan heten. Prachtige naam!
Ja de D ervoor was ik vergeten maar die spreek je er inderdaad voor uit.. Denk dat we er dan toch wel uit zijn.. Sta op het punt om ook zijn eerste naam te delen, ben wel heel benieuwd naar jullie mening, maar ook bang voor meelezers..
Anders Jesaja (gewoon de Nederlandse versie van de naam). Zo zou ik hem in ieder geval ook uitspreken, dus zonder de dj. Hoewel dat niet helemaal klopt, want dan spreek ik hem half Engels, half Nederlands uit.
Moet bij beide namen wel erg aan dat liedje denken: Jesaja zegt, er wordt een kind geboren. Een kind dat koning is en ook uw metgezel etc. Moesten we altijd zingen op school/in de kerk met kerst.
Thanx Missprincesa grappig dat je daar aan moet denken, de naam betekend ook Jehova bestaat! Jou zin om liedje erover ook erg mooi. En hebben ook aan de spelling Jesaja gedacht, maar vinden Jesiah toch mooier.