Eindelijk is hij er!

Discussie in 'Geboren' gestart door wendyp, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Op 8 maart is om 3.34 na een stortbevalling waarbij de vk bijna niet aanwezig was, onze zoon Silvan Troy geboren!

Maandag, het was een beetje aan het rommelen in mn buik. Af en toe een klein krampje, maar kon van mij part ook voorweeen zijn.

7 uur man ging naar zn werk, ik zei al tegen hem, hou je telefoon maar dicht bij je, want het is aan het rommelen.
    9 uur Sasha naar bed gebracht, want die wilde echt niet slapen. Ze was vervelend en in die krampjes leek toch wel iets van regelmaat in te zitten. Eindelijk om half10 sliep ze en ben ik op bed gaan liggen, toen kwamen ze om de 20 min, maar waren nog heel zwak, dus kijken of ik kon slapen.

Uiteindelijk kon ik niet slapen, ze kwamen om de 10 minuten. Om 12 uur heb ik mijn moeder gebeld of ze wilde komen, want die zou Sasha opvangen, mocht die wakker worden.

Weeen kwamen inmiddels om de 2-3 minuten, maar was superhelder tussen de weeen. Toen man thuis was meteen de vk gebeld, half 2 was ze er en ik moest ze redelijk wegpuffen. Ze ging kijken, amper 2cm, hmmm minder. Ze zou n uurtje blijven en dan nog een keer kijken. Pff het werd steeds erger. Om half 3 ging ze nog n keer kijken, amper 4 cm. Pieeepzooi! Moest ik dit serieus nog 3 uur volhouden?

De vk kreeg een belletje, iemand was nog geen 37 weken en dacht gebroken vliezen te hebben, dus ze ging snel kijken en dan zou ze meteen terug komen.

IK ging onder de douche, pfff de rugweeen hielden op, maar alles op mn buik. Wat een pijn zeg! Om kwart over 3 onder de douche vandaan, ik was moe, kapot en had echt veel pijn. Toen om 10 voor half 4 stond ik aan bed en braken me vliezen. Echt bizar! Je hoorde echt knap en ineens een knalroze plens water. Ik kreeg meteen persweeen!
    Man: moet ik de vk bellen? Ik kon alleen uitbrengen, ja! persweeen!

Dus man ging de vk bellen, die kwam als n michael schumacher naar ons toe. Man bleef ondertussen aan de telefoon met haar. In totaal 4 persweeen gehad aan het bed, die kun je echt bijna niet ophouden, voelde ook iedere keer zn hoofdje in het geboortekanaal en de vk was er nog niet!

Mijn moeder hoorde mn holbewoners oerkreet dat hij kwam en dat ik zn hoofdje voelde, die kwam naar me toe. Werd door man en mn ma op bed gelegd. Mijn ma pakte mn hoofd beet en zei telkens, puffen, denk aan het puffen, niet denken aan het persen.

De vk was er bijna en kris had de deur al open, pakte nen dr koffers aan en nen rende al naar boven met kris achter zich aan.

De vk kwam aan bed, zei nog even puffen, trok dr handschoenen aan, ik kon nog net roepen, waar is kris? Door alle commotie was sasha wakker geworden, dus mn ma snel ernaartoe, man naar mij. toen had de vk dus net dr handschoenen aan en kon Silvan opvangen en werd meteen op mijn buik gelegd. Meteen huilen en n apgarscore van 3 10en!

Mijn moeder was amper beneden met Sasha, toen ze Silvan hoorde huilen en ze zei meteen;mn broertje, mn broertje!

Ondanks dat het zo snel ineens ging en pijnlijk was, zou ik hem noooooit willen ruilen met de bevalling van Sasha. En mijn kleine meisje was meteen helemaal gek op haar broertje en wilt telkens kijken en kusjes geven, echt superschattig!

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmm, beetje lang verhaal geworden, terwijl ik hem nog ingekort heb ook, hihi.

Ik was trouwens 41.3 zwanger.

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gefeliciteerd met jullie mannetje!! Pff, even schrikken zeg, als het ineens zo snel gaat! Gelukkig was de vk er nog net optijd ;)

4. Maeviie Joelle

Maeviie Joelle Niet meer actief

Wauw wat een ontzettend mooie naam!
    Gefeliciteerd met je zoontje!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Kippevel hier van je verhaal meid!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van dit tweede wondertje voor jullie! Geniet van elkaar en van jullie gezinnetje :D!

Liefs Hanneke.

6. XanderLS

XanderLS Lid

25 mei 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Van harte gefeliciteerd.... geniet er maar lekker van en laat je lekker verwennen door iedereen

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gefeliciteerd. Geniet ervan.

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey lieve Wen nogmaals van harte gefeliciteerd met SILVAN hij is echt nu al een heerlijk knap ventje:)

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Silvan :D
    Wat een super bevalling zeg, en wat lief van zijn zusje ;)

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd!! :D

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier nogmaals gefeliciteerd meid!

Wat schattig dat Sasha het allemaal zo leuk vindt, echt een trotse grote zus. Silvan is echt een mooi manneke!

12. darkempress86

27 okt 2009
    95
    1
    8
    Gezondheidszorg
    Friesland
    Van harte met de geboorte van jullie zoon Silvan.
    Geniet van de kleine man.
    Fijn dat de verloskundige nog op tijd was.
    Mooie naam hebben jullie uitgekozen.hihi.
    Onze zoon heet ook Silvan,dus dat is wel erg leuk.

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd!
    Fijne kraamtijd gewenst.

14. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Gefeliciteerd.

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    phoe wat een bevalling, proficiat!

16. siske89

siske89 Niet meer actief

Proficiat met de geboorte van SILVAN TROY!

17. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet er van

18. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Een beetje een late reactie maar het is natuurlijk nooit te laat om jullie te feliciteren met de geboorte van jullie zoontje en broertje! :D Geniet ervan!

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

gefeliciteerd! En jeetje wat een turbo aan het eind!!

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gefeliciteerd, mooi beschreven!

Deel Deze Pagina