Hoi hoi, ik ben 38 weken zwanger van ons tweede kindje. Ons dochtertje heet Romy. Ik wil het liefst een naam die je niet zoveel hoort. Een Engelse naam vind ik ook erg leuk. Alleen hebben we een probleem. Mijn vriend is helemaal verliefd op de naam Jeslin. Wat vinden jullie van de naam? Ik blijf steeds twijfelen over de naam. Bedankt voor jullie mening
Leuke naam! Misschien; Lizzy Yazz Jaclyn Mayra June Jenna Angie Joya Jaidy Ashley Stacey Deveny Shelby Shady Mavis Faylin Mandy Nikki Jamie Abbey
Niet mijn smaak. Ik heb er ook een bepaald beeld bij. En ik vind ook dat de naam erg vaak voorkomt maar dan anders geschreven. Toch vind ik de schrijfwijze wel mooier dan Yaslynn.
Bedankt voor je reactie. Ik vind het een leuke naam maar dat is ook juist mijn 'twijfel '. Ik ben ook bang dan dat er een bepaalde associatie bij is.
Op zich een leuke naam, maar er zijn zoveel schrijfwijzen van deze naam. Ze zal haar naam altijd moeten spellen denk ik. Persoonlijk vind ik Jazzlyn mooier staan. Andere ideetjes: Jessie Lily Loïs Quinty Marly Ruby
Ik vind het persoonlijk geen leuke naam, maar ook niet verschrikkelijk. Hoe willen jullie het uitspreken? Op zn Engels? Dan zou ik persoonlijk voor Jazzlynn of kiezen, jullie schrijfwijze zou ik op zn Nederlands uitspreken en dat vind ik minder mooi. Andere ideetjes bij Romy: Jasmijn / Jasmin(e) Jacky Marly
Ik heb er ook bepaalde associaties bij. Ik denk bij Romy meteen aan Lucy, verder ben ik even inspiratieloos.
Voor mij heeft Romy dezelfde associatie als Jeslin dus ik vind het daarom wel matchen. Ik zou zelf die namen niet kiezen maar ik vind het geen vreselijke namen, er zijn veel ergere
Het is niet mijn smaak, maar verder oké. Alleen vind ik de spelling Nederlands, terwijl het een Engelse naam is. Zou dus eerder kiezen voor Jesslynn. Andere namen die ik vind passen bij Romy: Valerie Kira Fay Nova Lauren Liv
Ik vind het ook niet echt mooi maar met deze schrijfwijze gaat het nog wel. Jazzlynn, serieus? Dat vind ik dan weer helemaal niks en ordinair. Misschien vind je Jessa iets? Dat vind ik zelf een hele mooie naam!
Leuke naam maar dan wel voor een jongen en lekker op zn Hollands uitgesproken. Ik heb de naam nog nooit zo gehoord.
Ik vind het gekunsteld, te hip, te 'kijk mij eens anders zijn' en te p*rno-achtig. Romy daarentegen vind ik zéér mooi en past totáál niet bij Jeslin (of Jeslin niet bij Romy kun je beter zeggen).