OW meid wil even zeggen dat ik je post gewaagd vind met 38 weken. Ik moet helaas ook zeggen dat de naam geknutseld is en beetje aso. Ik haal uit jouw bericht dat je er zelf dus ook niet kapot van bent, wat heb je zelf nog ingedachten?
Even ter aanvulling, ik help je graag niet om lullig te doen met dat ik je post gewaagd vind. (Ben zelf ook 36 weken zwanger en snap de stress)
Sorry dat we je met 38 weken niet echt steunen, maar ook ik vind het niet zo mooi..misschien bij een donker kindje wel oké... Dacht nog aan Yasmine
Ik vind hem ook een beetje associëren met een naam uit de beetje lager-inkomen-wijken. Wat natuurlijk prima is, maar als je dat zelf juist niet bent, dan vind ik hem niet zo passen zeg maar.
Nee sorry maar ik vind t ook niks, heb er ook bepaalde associaties bij. Vind t tevens niet bij romy passen.
Oeh, met 38 weken wil ik je niet teveel aan het twijfelen brengen.. maar ook ik heb wel bepaalde associaties bij Jeslin. Moet wel zeggen dat ik de schrijfwijze 10x beter vind dan Jazzlynn.. want sorry, dát vind ik pas aso staan.
Vind het absoluut geen mooie naam en een hoog tokkie gehalte hebben. Maar dat vind ik van Romy ook in mindere maten, dus het past dan wel bij elkaar. Maar zou zelf een andere naam kiezen.