Gigi! Het is misschien iets minder leuk bij Dewi maar na 18 jaar wonen ze niet meer bij elkaar en gaan ze apart door het leven.
Daar heb ik niet eens over nagedacht! Maar dat is echt een goede!! En zo onwijs niet leuk bij Dewi is het toch ook weer niet
Ik begrijp dat er mensen zijn die zo denken, maar hier kan ik niet zoveel mee Wij vinden jess of gigi wel gewoon mooi als naam. En daarom vraag ik welke van de 2 jullie mooi vinden. En niet of jullie het helemaal niet mooi vinden, dat kan, dat snap ik.
Ik vind het nooit storend als namen eindigen op dezelfde letter (mits de namen verder maar een beetje anders klinken). Maar in dit geval vind ik toch Jess er leuker bij Komt ook omdat ik Gigi niet zo'n hele leuke naam vind. Moet dan denken aan een gigolo, maar dat zal wel mijn afwjiking zijn whaha
HHhaha Ik had al op gigi gestemd Maar wil nog een x reageren De namen passen wel bij elkaar ! In welk boek staat van niet ! Ik ken ook een gigi en dat is echt een mooi lief leuk meisje met een prachtige. Naam !! Ik zou er niet meer over twijfelen hoor
Grappig, om die reden zou ik juist niet voor die namen kiezen. Als ik het goed begrijp zou je Gigi dus uitspreken met een harde 'g' (dus niet als djidji). Dan zou mijn voorkeur uitgaan naar Jess.
Ik vind Gigi leuker omdat ik dat gewoon een leukere naam vind. En zoals iemand eerder ook al zei, na 18 jaar leven ze allebei apart en ik vind het niet storend bij elkaar.
Ik heb een zwak voor Jess maar dat komt omdat - je zult niet misschien niet geloven - mijn oma zo heet. Dus het is zelfs een tijdloze naam! Ook mijn favoriet in combinatie met d'r zus. Ze zijn niet levenslang continu bij elkaar maar de jaren dat je als ouders je kinderen roept, spreek je de namen samen toch wel erg vaak uit. 'iiiii' is dan de boventoon maar als je dat geen punt vindt... Kortom, lekker voor Jess gaan haha!
Aan mij heb je niet veel... alle 2 erg leuke namen en vind ze ook alle 2 heel goed bij Dewi passen! Jess door dezelfde begin letter (qua uitspraak) en Gigi door de i op het einde. En beide 4 letters. Als ik dan echt moet kiezen kies ik denk ik Gigi omdat die net als Dewi ook 2 lettergrepen heeft. Past dan misschien net een tikkeltje beter?