Ik denk altijd als jou kindjes Dewi en Gigi heten dan gaan mensen heel snel vinden dat ze bij elkaar passen omdat ze eraan gewend zijn. Als Gigi de naam is zou ik ervoor gaan.
Deze gaf ik dus gister als argument aan mijn man. En we zijn er zo goed als uit! Gigi... We hebben nog even om er over na te kunnen denken maar ik denk dat we er over uit zijn
Ik vind gigi echt vreselijk, jess wel redelijk dus zou voor jess gaan. Gelukkig zijn smaken verschillend!
Mijn tip is dus om een volledige 'echte' naam te doen en dan Gigi als roepnaam/afkorting te gebruiken Vind Gigi met de naam van je dochter verder niet enorm storend, helemaal dan niet. Beetje jut en jul maar dat vind ik niet altijd erg.
Jess, maar liever nog Jazz maar dat komt omdat ik dat meer gewent ben. een vriendinnetje van onze dochter heet zo.
Gigi vind ik geen naam. Vreselijk, nog erger dan Bibi, Kiki etc, want qua uitspraak is het ook nog eens moeilijk. Misschien is 't nog wat voor een huisdier Doe dan Jess, al is dat meer een afkorting van de jongensnaam Jesse
Ik vind gigi een leuke naam maar wel compleet anders dan dewi. Maar dat heeft meer te maken met mijn associatie met de naam dewi. Ik vind Jess dus beter passen. Maar ik lees dat jullie voorkeur meer uit gaat naar gigi en het gaat er om waar jullie blij van worden
Bij een gigi zie ik echt een soort van Lolo Ferari voor me, of een goedkope stripper. Jess vind ik leuk, Jen(n) en Tess ook leuk. (Ook Gigi Ravelli, gtst, heeft uitgesproken dat ze vaak niet serieus genomen werd met haar 'erotische naam, maar dat ze er nu wel aan gewend is )
Ik vind gigi eerder een naam voor iemand in het bordeel, netjes gezegd Ik vind jess ook niet mooi, zou dan eerder voor Jessie kiezen. Ik denk dan ook aan de internationale wereld en jess doet me denken aan yes.