Hallo allemaal, Ik ben 27 weken zwanger en opzoek na een bijzonder en weinig voor komende naam. Onze dochter heet Nola. Hebben jullie misschien nog leuke/bijzondere namen? Groetjes, Daphne
Je zoekt alleen jongensnamen of ook meisjesnamen? Voor een meisje zou ik Liva, Robine, Marlou, Kaia, Jana, Linou, Mera, Mira, Rana, Mirre, Maia, Jara, Isha, Romee, Lina, Vita, Gaia, Sacha / Sascha / Sacha, Cleó, Lani, Louka, Sari, Hester, Indi / Indy, Zinzi, Ziva, Maira, Tamar, Kató, Caró, Manou(k) of Jinte wel mooi vinden. Ideetjes voor een broertje van Nola: Alec, Alex Boas Bodhi Camiel Casper / Kasper, Caspar / Kaspar Danté Elian Emre, Imre Ezra Fero Ferre Ferren, Ferran Gido / Guido Ilan Isaac / Isaak Izar Jaïr Jarik / Jarick Jaro, Jori, Jari Jaron Jelt, Jent Jibbe Jorik / Jorick Jorrik / Jorrick Julan Karan Kaya Kian, Kéan Kilian Kobe Laro Len / Lenn León Lev Maran Marlon Marnik / Marnick Maro Maurik / Maurick Micha / Mischa / Misha Midas Nando, Nanno Ocke, Ocker Oskar / Oscar Quin, Quint, Quinten Raf Renzo Revi Reza Rocco, Rico Ronan, Ronin Rowin, Rowen Sam Seb / Sepp/ Zeb Sef / Zef / Sev / Zev Sen / Senn Silas Sill / Sil Silvan, Silven Stan Tibo, Tiebe / Tibe Tibor Tigo Timo, Timon Tobe Toben, Tobin Viggo, Vigo, Vico Viktor / Victor Xander
Ik noem even wat op, sommige komen wel vaak voor - sommige niet. Heb je een paar jongensnamen die je wel leuk vindt? Dan weet ik de richting een beetje. Nola en Jules Nola en Faber Nola en Enzo Nola en Luca Nola en Timo Nola en Levi Nola en Reda Nola en Beer Nola en Dax Nola en Jair Nola en Joe Nola en Kai Nola en Mats
Bedankt voor de reactie. Maar tot nu toe nog geen naam gevonden die ons past. En ik zoek alleen jongens namen.
Moet me te veel denken aan de Dino show! Het is idd niet makkelijk, daarom ben ik benieuwd of hier nog mensen zijn die wat leuks weten!
Arvo Brim Elio Espen Faas Farrow Yannick Leoxx Lucio Lux Mano Manoah Meilom Melchior Menzo Michon Mirco Moos Noam Pax Phyllon Rabin Rion Roemer Skip Tadeo Tex