Aangezien ik sinds kort weet dat het een jongetje wordt, heb ik me eindelijk echt kunnen richten op het vinden van een naam. Helaas staat er nog maar 1 op de lijst, en dat is Jayden. Vind het een super mooie naam zelf, maar af en toe twijfel ik er ook weer erg aan :S Dan bedenk ik me weer dat hij wel heel erg hoog in de namenlijst staat en ik misschien toch liever iets heb wat minder populair is.. Alleen wat?! Daar kom ik totaal niet uit.. Hopelijk kunnen jullie met wat leuke ideeën komen zodat ik mn lijstje misschien toch wat uit kan breiden..
ow ik ga dit topic goed in de gaten houden want jayden staat boven aan mijn lijstje de rest van mijn lijstje jason levi nigel Livay dean Kayne ryan jack/ Jake revi djeylano jaylano rayvano jaevan/ jaevano roan dylan misschien zit er wat voor jou bij
Mijn buurjongetje heet Jayden, evenals het kindje van een studiegenootje van mij, vind het best een leuke naam, ook al houd ik niet zo van Engelse namen. Deze zijn ook leuk: Aidan Bentley Benjamin Christian Damiën/ Damian Florian/ Fabian Caspian Gregory Hugo James Jonathan Joshua Jelmer Julian/ Julius Lucas Luke Maxime/ Max Nathan/ Nathaniël Noah Oliver Parker Logan Quinten Samuël/ Sam/ Sem Stanley/ Stan Tobias/ Toby Vico Vince Vincent vind je iets leuk hiervan?
Hopelijk heb je iets aan mijn lijst met jongensnamen, deze namen vind ik iig erg mooi en ze zijn voornamelijk Engels, net als Jayden (dat vind ik ook een mooie naam, maar is idd wel erg populair)... Ik splits de lijst in tweeen, anders past het niet : Aiden / Aidan / Ayden / Aydin Alessandro / Alessio Alex(ander) Amos Andrew Arthur Asher Ashton / Aston Austin / Austyn / Austen Bailey Balthasar/Balthazar Benjamin Benso Bentley Blake Bo Boaz / Boas Bobby Boy/Boi/Boj Boyd Bradley Brady Brayden Brennan / Brandon Brett / Brad Brian / Bryan Brody / Brodie Bryce / Brice (bries) / Bries Bryson Caiden / Caden / Cayden / Kaden / Kayden / Kaiden Caleb / Kaleb Calvin / Kelvin Camden Cameron Carson Carter Casey Casper Cassidy Celso Chase Ciaran Clyde Cody Cole / Colton Colin / Collin Connor Cooper Cyrus Dailey / Daley Damiano / Damian Damon Dan Daniel Danilo Dante Dario David Dawson Dean Declan Delano Dempsey Devin / Devon Dexter Dimas / Dimos / Demos Dinesh Dion Dominic / Domenico Dorian Douglas Duncan Duran Dustin Dylan / Dilan Dyson Eamon Ephraim Egor / Igor Elias / Ilias Elliot Emmanuel / Immanuel Espen Ethan Evan / Evander / Evandro Ezra
Fabian / Fabio Fabrizio Fausto Felix Ferran / Ferrante / Ferron Finlay / Finley Finn Florian Floyd / Lloyd / Leroy Flynn Fosco Francesco / Franco George / Giorgio Gianfranco Gianluca Gianni / Giovanni Giordano / Jordan Giorgio Grant Greg(g) / Craig Harvey Ian Ivar / Ivor / Ivano / Ivan Jack Jadon/Jaydon Jamie/Jim/James Jason Jaxon / Jackson Jayden Jelani Jenson Jeremi/Jeremy Jerzy Jesse Jethro Joakim/Joachim/Joaquin/Joaqim Joas/Joash/Joaz/Joah Joel Jonah / Jonas / Giona Jonathan Jordan / Giordano Joshua/Josua Jovan Jude Julian / Giuliano Julius Justian Justin Keegan Kenan Kendrew Kenneth Kenyon Kenzo Kevin / Gavin Kian/Keon/Cian/Kean Kilian / Killian / Kylian Kiran / Kieran / Kieron / Keiran Lance Landon Leander Leonard Leonardo Lester Levi Lewis Liam Linus Livio Lloyd Lorens/Lorentz Lucas/Lukas/Luca Lucius Luke Lyndon Lysander / Lisander / Lisandro Mackenzie Marcus Marvin Mason / Macon Matis/Mathis Matteo Matthew Matthias/Matias/Mattias Mauri / Mauro / Maurizio Melvin Merlan Micah / Mika / Micha Micas Mikai / Mykai / Mikay / Mike / Michael Milan Milo / Mylo Miro / Mirco / Mirko Myron/Miron Nathaniel / Nathan Niels Noah Noam Nolan
oef... en het laatste deel: Novan Odin Oliver / Olivier Omar Oscar Otis Owen Paisley Quinn Ramsey / Ramsay / Remzi Rasmus Ravi Renzo / Lorenzo Rhys / Reece / Rees Riley Ronan Rory Rowan / Roan / Rohan Ruben Ryan Sam(uel) Sander Sandro Seth Severin Sidney Silas Skye Stanley / Stan Stephen Tay Taylor Thomas Thorsten Tim(othy) / Timo Timon Timor / Timur Tobias Torrence / Torin Trey Troy Tyler Valentin(o)/Valentijn Vasco Vinícius Zach(ary)
ha, ik lees hier even mee Want mijn oudste heet Jayden en als we een jongetje krijgen (wat ik denk) gaat het zooooooooo moeilijk worden om een leuke naam te verzinnen.. Heb nu op mijn lijstje: Levi Daley Jaimy Davey wil graag een naam eindigend op de 'ie' klank, maar ook weer niet té Engels (oerhollandse achternaam ) of té aso zeg maar ik heb in 2008 ook voor Jayden gekozen, was toen ook een populaire naam, maar het valt best wel mee hoevaak ik hem nu hoor! ook bij kindjes uit de buurt niet..
@Amy ik vind Bentley een leuke naam bij Jayden, of anders Wesley, Harvey of Brady/Cody/Brody, Charlie
vind ik allemaal weer te engels (vooral bij onze achternaam, een soort Jansen zeg maar), afgezien van Wesley...
Jayden staat in 2011 inderdaad op 7 in de lijst van SVB.. In 2011 zijn er 710 Jaydens geboren... Andere ideetjes misschien: Alec / Alek Alex Arwin Boaz / Boas Brandon Brendan Brent Brian / Bryan Casper Collin Davey / Davy Dean Derek Devin Dexter Dorian Duco Duncan Dylan / Dyllan Elian Felix Fenn Ferran Ferron Ferry Finn / Fynn Flinn / Flynn Flynt Gavin / Gavyn Glen / Glenn Ilay Jari Jason / Jayson Jay Jayce / Jace Jaylen Jeffrey Jeremy Jim Joey Jordy / Jordi Jorick / Jorik / Yorick Josh / Joshua Justin Kay Kevin Kyan Kylian Kyran Leander Lenn Leroy Lex Logan Marc Marlon Marly / Marley Marvin Mason Melvin Mika Mike Milas Misha / Mischa / Micha Morris / Morrys / Morrison / Morrisson Mylo / Milo Myron Nino Owen Quin / Quint / Quinten / Quentin Ravi Rayan Rhobin Rick Rico Riley Roan / Rowan Rocco Rohan Ronan Rowen Rowin / Rowyn Roy Sacha / Sascha / Sasha Scott Seth Silas Silvan / Sylvan Skip Stan Thom Troy Tycho / Tygo Vic Vigo Vince Vinn Waylon Wesley Xavi Youri / Yoeri / Yuri
Ook Davey/Davy voeg ik toe.. De rest spreekt me allemaal niet zo aan, helaas.. Jeetje wat lastig dit allemaal..