Wat een verschrikkelijk moeilijke dag. Vandaag had ons kleine boeffie één jaar geworden. Het had allemaal zo anders kunnen zijn. We hadden slingers op moeten hangen en kadootjes moeten uitpakken samen met hem. Wat is het jaar hard voorbij gevlogen. We missen hem elke dag en praten veel over die mooie week dat hij bij ons was. Hoe lekker hij kon lachen en hoe sterk hij al was voor zijn leeftijd. We zullen altijd van je blijven houden mannetje. Melanie
Oh meid wat een rottijd voor jullie. heel veel sterkte in deze dagen en hopelijk mag Jesse snel een broertje of zusje krijgen!
ik heb je andere topic net gelezen over Jesse, met als gevolg dat de waterlanders flink op kwamen zetten. Heel veel sterkte toegewenst op deze zware dag! Liefs
Veel sterkte meid!! Wat zal het moeilijk zijn voor jullie! Ik zit zelf met tranen in mn ogen je verhaal te lezen, kan me niet voorstellen hoe jullie je wel niet moeten voelen! Een dikke knuffel!
Ik heb je site bekeken en ik heb het ook niet droog gehouden. Wat zal dit moeilijk zijn. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Hee Melanie, Ik lees nu pas dit topic. Ik kan me nog herinneren dat ik in augustus (toen mijn dochter is overleden) naar aansluiting zocht en ik jou verhaal las. Pfff meid het blijft zo enorm oneerlijk. Hoe is de dag verlopen heb je er nog iets aan gedaan? Hopelijk voel je, je nu iets beter. Ze zeggen atlijd dat als je alles eenmaal 1 x hebt meegemaakt dat alles de tweede keer makkelijker is. Ik zelf geloof dit niet, maar misschien zit er waarheid in. Laten we het hopen, dit jaar is natuurlijk vreselijk geweest. Dikke vlinderkus voor knappe en sterke Jesse.