kerstkaart versturen..advies gevraagd

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door lillyenco, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

zoals vele van jullie weten, ben ik op 6 okt mijn nichtje vere verloren na 38 weken zwangerschap overleden door een bloedprop in de nagelstreng...

nu wil ik mn broer en schoonzus een kerstkaart sturen, moet ik hun 2 sterretjes erin vermelden? Zouden jullie dat op prijs stellen als iemand dat zou doen in de directe familie?

gr wendy

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ik zo het zeker op prijs stellen !
    Voor mij hoort Milou ook gewoon echt bij het gezin. Denk dat je broer en schoonzus heel blij zouden zijn met het idee dat Vere erkent wordt als hun dochter en als deel van het gezin wordt gezien.

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja, ik zou het ook doen...

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik zou ze zeker vernoemen op de kaart! Ik vind het zelf heel prettig als Luuk ook genoemd wordt op de kaart of bij het adresseren. Voor ons hoort hij er gewoon bij en doet het best zeer als mensen hem ´vergeten´!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    zal ik het bij de aanhef doen of in de kaart zelf?

6. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Wat denk je dat je broer en schoonzusje het meeste kunnen waarderen? Ik vind zelf een aantal woorden in het kaartje, gericht op de verloren kindjes, het mooiste en het meest persoonlijk. Succes!

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ja is een goed idee alleen zou ik even niet weten wat.... hoor dat ze nog extreem verdrietig zijn

8. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Iets in de trant van dat je je realiseert dat de komende feestdagen voor hun geen feest kunnen zijn, dat je er voor ze zult zijn wanneer nodig en dat je nichtje (en het andere sterretje) nog elke dag in jullie gedachten is?

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh dat is mooi idd, maakt het persoonlijker

10. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Oh ja, en probeer de term 'gelukkig nieuwjaar' als het kan te vermijden... Het zal voorlopig niet voelen als 'gelukkig' het nieuwe jaar in. Als het wel al voorgedrukt op de kaart staat, zou ik er iets bij zetten van: we wensen jullie alle goeds voor het komende jaar.

Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat je er uiteindelijk allemaal op gaat zetten en of je broer en schoonzusje het als prettig ervaren hebben!

11. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik zou het gewoon vermelden als ik jou was.

Wij hebben van de week al een aantal kaarten gekregen van mensen die het verlies van ons dochtertje aanhaalden, andere wensen ons een beter 2011. Het voelt beide goed, er zijn gelukkig nog mensen die eraan denken na 4 maanden.

Dat zal voor je broer en schoonzus misschien ook even een opsteker zijn.

12. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ja absoluut vermelden ( wel een persoonlijke mening natuurlijk ) , ik kreeg vandaag een kerstkaart die al was bedoeld voor mensen die een moeilijke periode doormaken in hun leven en daar was ik was ik echt superblij mee ...
    Dit stond erop , (deze kaart was gewoon kant en klaar gekocht hè , ze zijn er ook voor verjaardagen .)

Sterkte deze feestdagen .
    Soms is het leven moeilijk
    En voelt het als een strijd
    Je moet enorm sterk zijn, in deze voor jou (jullie) zware tijd .

Daarom is het vast heel fijn dat er mensen meeleven en er voor je zijn !
    Alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar .

Grtz Edith
    Mama van mees*

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Bedankt voor je reactie! Ik heb er inderdaad op gezet veel sterkte e.d. ik heb de namen van de 2 sterretjes verder niet genoemd. Op de kaart die ik van hun kreeg, waren naast hun namen 2 gouden sterretjes geplakt, heel mooi!

Deel Deze Pagina