Dikte buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selin, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Misschien een stomme vraag maar ik ben zelf 7 weekjes zwanger en mijn broeken zijn me eigelijk al te klein. Ik loop het liefste in een wat ruimere positiebroek.
    Is dit normaal na 7 weekjes?
    (ben zelf wel wat flinker misschien dat dat meespeelt)
     
  2. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hoi Selin,

    Volgens mij is het bij iedereen anders en dan ook nog eens per zwangerschap (1ste, 2de...)
    Het is belangrijk dat jij je lekker voelt en is dat in een maatje meer, dan is het zo.....

    Succes en geniet ze
     
  3. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb ook al vrij snel andere broeken gekocht.
    Ik was toen ook ongeveer 7 weken zwanger.
    Eerst heb ik 2 broeken gekocht die 1 maat groter waren dan mijn eigenlijke maat omdat positiebroeken nog afzakte.
    Met ongeveer 12 weken had ik mijn eerste positiebroek gekocht.
     
  4. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    In de eerste weken is het niet je baarmoeder die je buik dikker maakt maar je darmen, die gaan nl wat uitzetten. Als je baarmoeder boven je schaambeen uitkomt dan kan je buik daardoor dikker gaan worden. Ik hoefde zelf pas zwangerschapskleding met 6 mnd, maar mijn buik was dan ook erg klein ;) Dus dat je nu al zwangerschapkleding aandoet is niet zo gek
     
  5. hey,

    Ik had bij men eerste zwangerschap(lucy) vanaf men 7à8 weken reeds een positiebroek aan, en nu zijn men broeken ook te klein aan het worden dus, dat zal ook nie lang meer duren vooraleer.

    groetjes
     
  6. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Bedankt voor de reacties!
    Gelukkig dat ik niet de enige ben...begon toch al aan mezelf te twijfelen... :(
    Maar de positiebroeken zitten inderdaad een stuk lossen en dus fijner
     
  7. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ook bij mij zaten mijn normale broeken niet meer lekker na 7 weken,
    en ging ik al snel over op positiekleding.
    Het zit gewoon veel losser en fijner...

    Ik kreeg ook heel snel een buikje..
     
  8. Niet meer actief

    idd ik had het dus ook met 9 weken liep ik al in positiebroeken. hihi
    Ik vond het echt heel erg omdat ik 2 miskramen hadgehadwilde we het tot de 12e week niet vertellen. Maarja met een buik gaat dat moeilijk.
     
  9. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Mijn buik groeit alleen maar, maar de rest van mijn lichaam groeide amper waardoor ik veel kleding lang aankon. Nu moet ik er ook echt aan geloven hoor!!
     
  10. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Tja ik heb ook echt last van mijn broeken, maar heb een opgezwollen buik!!! heb het idee dat ik veel vocht vasthoudt!!! maar ja echt lekker zitten mijn broeken niet, heb al een elastiekje om het knoopsgat zitten dan gaat het, maar houdt het niet over.....moet er wel bijvertellen dat ik een maag-darm-patient ben...maar verder slank en rank gebouwd ben!!!
     
  11. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    ik ben heb nu al een enorm opgezette buik..denk wel dat het door vocht en darmen komt haha maar het lijkt of ik al een week of 14 ver ben!! heb echt een bolle buik..ben verder ook niet dik, heb maat 36 dus daar licht het denk ik niet aan!!
     
  12. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Het word toch geen tweeling Peetje? :)
     
  13. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ook ik herken het helemaal! Ben nu ruim 9 weken zwanger en heb ook al sinds ik 8 weken zwanger ben positiebroeken aan.....mijn eigen broeken (op 2 zonder band na) zaten bij de band gewoon veel te strak!

    Gewoon aandoen wat het lekkerst zit en tegenwoordig zijn er ook positiebroeken met een ritssluiting aan de voorzijde (dan valt het nog niet zo op dat je al vroeg positiekleding aan hebt).

    Groetjes,
    Ramona

    (p.s.: volgens mij is m'n banner van slag, ben echt 9 weken en 3 dagen zwanger!!)
     
  14. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik had ook vrij snel al zwangerschapsbroeken aan, gewoon doen wat je lekker zit!!!

    groetjes
     
  15. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Nou zo te zien ben ik niet de enige met een dikkere buik.... :) hahaha

    Vinden jullie nou ook dat er weinig leuke positiekleding te koop is?
    Woon zelf in Maastricht en daar is het echt triest....koop meestal vanalles via marktplaats daar staat nog wat op...
     
  16. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Broeken beginnen oncomfortabel te gaan zitten maar zwangerschapsbroeken zitten rond deze tijd nog veel te ruim. Los het nu op met een elastiek door het knoopsgat.
     

Deel Deze Pagina