Wij zijn op zoek naar een naam voor ons 4de kindje. We willen niet weten wat het word Wij hebben een dochter Allyssa en 2 jongens Leon en Alex. Wat past hier nu bij? Zo lastig! Iemand ideeen??
Olaf Ivar Jonas Maxim Joël Tibor Hugo Melle Romar Floris Jorrit Philip Igor Jesse Moritz Jorik Verena Daphina Livia Imara Jelena Mattea Riana - Riane Thalia Delana Manoa Evana Emilie Celeste
Allyssa = 7 letters, 3 lettergrepen Leon = 4 letters, 2 lettergrepen Alex = 4 letters, 2 lettergrepen L...... = 7 letters, 3 lettergrepen Bij een vierde is het 'cirkeltje' dus 'rond' als de naam begint met een L en 7 letters en 3 lettergrepen heeft. Zou ik mooi vinden. Er 'moet' in elk geval een L in want dat hebben ze tot nu toe alle drie Ideetjes die aan de eisen van L+7letters+3lettergrepen voldoen: Laurine Leonoor Lidewei Lisanne Lonneke Larissa Letisha Lillian Lorelei Linnaea Lorinda Louella Leonard Leander Lorenzo
Ik dacht direct aan Leora voor een meisje. Beetje vanuit dezelfde overweging als Michelle maar dan niet zo mooi doordacht . Geen idee voor een jongen. Ik zou dan eerder voor een naam in de stijl van je zoons gaan. Succes