Ik vind Jidde wel leuk. Heb hem nog nooit gehoord maar het klinkt wel lekker. De andere genoemde opties vind ik ook leuk
Ik vind Jidde (en Hidde trouwens ook) een beetje sukkelig en boers.. Jesse vind ik heel erg stoer en tijdloos! Jesse dus!
Jesse gestemd, prima naam. Niet lelijk niet geweldig mooi maar niets op aan te merken. Jidde kan ik zo snel niet aan wennen. Ik vind hidde dan ook veel leuker, of jelte of jelmer als je graag een j als beginletter wilt
Jesse gestemd. Moet beetje wennen aan Jidde. Het idee dat het een beetje geknutseld is. Vind Hidde dan leuker!
Onze zoon heet Jidde ik krijg eig. alleen maar leuke reacties. Het is een keer gebeurd dat iemand dacht dat z'n naam hidde was. Hidde vonden we ook leuk maar op jidde waren we echt verliefd. Ik kies voor jidde natuurlijk maar Jesse is ook mooi.
Jidde is wel origineel maar ik moet dan gelijk aan Jiddisch denken = joods. Dus klinkt het voor mij alsof je je zoontje jood noemt. Rare krinkel misschien. Ik zou daarom eerder Jesse kiezen.