nederland in gevaar?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GhitaThakoerdin, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

Zag net dat er over 4 dagen een uitzending komt wbt de waterramp die voorspeld is?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

al weer een?

3. GhitaThakoerdin

ja ik zag net op google dat het in 2006 ookal op tv was geweest.. zal wel weer onrust stoken zijn dan..

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Dat is de film van Al Gore.
    An inconvenient truth.
    Zit best een kern van waarheid in...

5. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb vanacht gedroomd dat alels onder water stond...!
    wel toevallig!

6. GhitaThakoerdin

ohw.. ja ze zeggen dat er een enorme waterramp komt en in friesland enzo alles onder water komt te staan.. poe dan woon ik wel goed als dat zo is dan.. overijssel zit 20 meter boven de waterspiegel... maarjah hety is voorspeld door bepaalde begaafde mensen.. eerst nog maar eens zien dan...

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    :)

begaafd?

Gelukkig hebben we een boot,
    ;)

Onrust zaaiers zijn het.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik las van de week al ergens dat die hele film van Al Gore een beetje overdreven is. Volgens wat ik gelezen heb zijn er inmiddels al 10 dingen uit de film waarvan het tegendeel bewezen is. Zo zou de noordpool niet zo hard smelten als hij beweert en dus de is stijging van de zeespiegel ook overdreven.

Neemt niet weg dat we natuurlijjk wel zuinig moeten zijn op onze aardbol en heeft Al gore met zijn film wel een hele hoop mensen wakker geschud...

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hij komt met niets nieuws, dat is al jaren bekend dat Nederland in een gevaren gebied ligt. Dat is de reden waarom wij in Nederland het Delta plan hebben en de waterkering zo enorm goed is in Nederland. De Nederlanders zijn het best op water gebied en met behulp van Willem Alexander is het alleen maar beter geworden.

Nee hoor het is echt achterhaald, als het echt zo gaat lopen dan is dat echt niet gelijk morgen en Nederland is al vollop aan het werk om het hoge water tegen te houden.

10. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

klopt bij ons in Noordwijk zijn pas de dijken aangepast ;)

11. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Tja,de wereld zou ook vergaan in 2000 en de wereld is er nog steeds.
    Vraag niet hoe denk ik wel eens maar goed,het is niet ontploft zoals ze zeiden.
    Dus die waterramp zal ook wel niks bijzonders zijn.
    Gelukkig heb ik mn zwemdiploma A en B;)

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik geloof wel dat de wereld OOIT vergaat, maar denk dat niemand dat weet en niemand dat aan kan kondigen en by the way dit jaar maart zou de wereld ook al vergaan hahaha

13. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik geloof niet dat de wereld vergaat, ik denk eerder dat de wereld weer opnieuw zal beginnen. Kijk naar dingen als hetgeen er ogenschijnlijk met onze vrienden de dinosauriers is gebeurd, kijk naar het tijdperk van de pest en de laatste jaren al die tsunami's waarvan ik denk dat het slechts een kleine voorbode is van wat er staat te gebeuren... zoiets zal het worden ongeveer als je het aan mij vraagt. Of dat nu met water is, vuur, mega Robots, storm, een zwart gat... maakt allemaal niet uit.

14. valhalla

valhalla Niet meer actief

Al Gore... Hmmm... dat is toch de man die toen hij het voor het zeggen had het verdrag van Kyoto niet ondertekende? :(

Die eigenlijk redelijk anti-milieu was toen hij nog vice president was? De man wiens vermogen door het verspreiden van deze boodschap astronomische proporties heeft aangenomen? Die zich daarentegen lekker laat rondvliegen in prive-jets? Als hij een avondje spreekt de kaarten € 500 stuk kosten? Die vergeet dat de gemiddelde temperatuur al jaren daalt (behalve in West Europa), dat het ijs op de polen veel minder snel smelt dat gedacht en zelf aangroeit?

Nederland loopt niet onder, de lucht wordt juist schoner, het wordt kouder (2007 was mondiaal gezien extreem fris) en Al Gore is hopelijk over een paar jaar van het toneel verdwenen, zijn film nog een vervelend overblijfsel van een maffe hype.

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    kijk de wereld veranderd en niet alles licht aan ons
    vroeger kreeg je ineens de ijstijd nou daar had de mens toen nog helemaal geen blaam aan en nu smelt alles weer .
    Tis gewoon soms ook een natuur kwestie en natuurlijk meoten we zuinig zijn maar jeetje mensen bang maken helpt echt niet hoor.

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ben ik het volledig mee eens. Ik denk dat de wereld zijn eigen koest volgt, en dat de mensheid daar maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig aan 'meewerkt'

17. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    is het al geweest?

18. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Vanavond!

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Goh... Als ik dit lees, ben ik blij dat ik toch mijn zwemdiploma heb :rolleyes:

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Al Gore, is dat niet die man die een gemiddeld gebruik heeft van 250000 kwh per jaar? :rolleyes:

Deel Deze Pagina