Hallo mensen ik ben Jessica 21 jaar en woon samen met men vriend in Bellingwolde(groningen) en ben via Misz86 aan dit forum gekomen en dacht stel mij even voor.. ik ben zwanger ( nu al wel over tijd ) en ons kindje kan elk moment komen ben 18 september uitgerekend!! dus echt spannend wanneer de kleine baby girl komt vrijdag afspraak bij de verloskundige.. als ik dat red ( en de kleine meid er al niet is ) Groetjes Jessica.
Leuk meid dat je er nu ook bent. Maar pas op het kan soms heel verslavend zijn Hahahahah. Liefs van mij..
Hee Jaa dankjewel.. tis echt spannend we kunnen zelf al niet wachten!! haha.. en we willen haar idd snel vast houden en bewonderen. Liefs Jessica
Heey meissiee Haha jaa dit is idd wel leuk ja moet nog ff uitzoeken hoe alles werkt maar dat komt wel goed Liefs xx
dat is normaal iedereen wil zen wondertje toch bewonderen ? ik kon ook niet wachten maar het wachten is beloond heb nu een fantastisch mooie meid die de 24ste al 7 maand is het gaat ontzettend snel geniet er maar zoveel mogelijk van
Jaa dat zeker weten genieten gaan we zowiezo doen en ja ze worden snel groot kleine meisjes blijven niet klein.. haha.. nja hopen dat ze voor vrijdag komt anders moet ik naar de verloskundige.. en die maken dan een afspraak in ziekehuis voor controle.. dus ik hoop dat ze van te voren komt!! maar ja dat heb je zelf niet te zeggen.. als zij nog niet wil wil ze niet hehe haha.. P.s ja heb die foto gesien is dat je kleine meid?? tis wel een mooie meid Liefs
ja dat is men kleine Amaryllis ik had op 39 weken een afspraak bij de gyn (belgie) en ging met precies 40 weken ingeleid worden wegens veeel klachten voorweeen en pijnen maar mevrouw besloot toch maar te komen na men inwendig onderzoek op 39weken zijn men vliezen gescheurd en had het niet gemerkt pas 2 dagen later begonnen de weeen en bleek ik vruchtwater te verliezen een helse bevalling gehad maar zou het zo opnieuw doen
Jaa je hebt een mooie meid kan echt niet wachten tot ik de mijne heb.. ben nu ook al wat over tijd dus ja maar goed je moet geduld hebben zeggen ze altijd he.. dus ja dan doe ik dan ook maar even ja nja als ik wel voor onderzoek moet mogen ze me wel inleiden hoor want dit is niet meer te houden!! tis zo zwaar lopen kan je niet meer en slapen ook niet elke nacht wakker enso en de pijn die je hebt!! ik heb veel pijn onder me buik druk op me blaas dus ja!! maar goed ik wacht eerst nog wel ff misschien komt ze tog nog wel optijd haha..
Haha jaa doe dat maar misschien helpt het en ja als de kleine meid er is dan hoor je het snel nou ik zal stoppen en slapen!! Weltrusten voor straks Liefss
Welkom, ben ook nog niet zo heel erg lang hier. Hoop voor je dat je kleine meid snel komt. Ik ben nu 20 jaar en mijn eerste kindje (meisje) bleef tot 41w3d zitten, pfff. Was het toen echt zat.