Dat is het zeker. Maakt niet uit of je bekend bent of niet, het verdriet en de pijn is er niet minder om :'( Zij is een presentatrice en hij een beroemde kok.
Bekend of onbekend, dit gun je niemand. Verschrikkelijk nieuws ook omdat zij heel moeilijk zwanger konden raken van dit kindje.
Ik wist eigenlijk niet dat ze zwanger was maar dit is echt een nachtmerrie! Verschrikkelijk zeg! Wens ze veel kracht toe de komende periode...
Ik las laatst een stukje over hoe moeilijk het zwanger worden was geweest en hoe dolblij ze waren dat ze toch nog een kindje zouden krijgen. En dan dit. Ik wil me niet eens voorstellen hoe vreselijk dit moet voelen. Het overlijden van je kind is denk ik voor iedere ouder je ergste nachtmerrie!
Ze was via IVF zwanger geworden las ik. Zo zielig voor haar en ze had ook gezegd dat 40 echt haar grens was.....dan zal ze denk ik nu ook afscheid nemen van de mogelijkheid om moeder van drie kinderen te zijn, dat lijkt me extra pijnlijk als je iets zo graag wilt... Ben wel erg benieuwd hoe het kindje heet, puur omdat ik wat met namen heb.
Verschrikkelijk. Een week voor de uitgerekende datum, zover ben ik nu ongeveer ook. Heel erg voor ze.
Wat verdrietig. Heb het zelf ook meegemaakt, maar dan bij 7,5 maand zwangerschap. Dat is zo heftig! Ik weet precies waar ze nu doorheen gaan. Het is het ergste wat een mens kan meemaken, je kind verliezen. Ik wens ze veel sterkte toe met dit verlies!