Poes is zwanger!

Discussion in 'De lounge' started by Dbm21, Mar 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dbm21

Dbm21 Actief lid

Jan 25, 2007
    375
    0
    0
    Waaaauuuww mn kleine meisje is zwanger! en ik ben zo blij en trots haha eerst was het nog mijn kleine meisje en nu is ze echt een "vrouw" haha
    zo leuk hoe zij er mee omgaat,heel zorgzaam enzo, de heletijd druk aan het poetsen,en ze heeft zo'n lief schattig dik buikje hihi wel heeeel rustig verder hele tijd slapen,en ze komt ook niet meer buiten,denk dat ze bang is dat ze moet bevallen ofzo :p
    wauw ik ben echt trots en kan niet wachten tot haar mini poppetjes eruit komen:D

2. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Oh wat leuk! wanneer verwachten jullie de kleine poesjes?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ohww stoer!
    Ik heb zelf ook eens mogen mee maken, ik vond het een hele mooie ervaring, ben ook bij de bevalling geweest zo mooi. Heb toen ook gewoon zitten janken :)
    Op een geven moment als moeder het toelaat en je legt je hand op dr buikje voel je de kleintjes bewegen, ook zo mooi wordt er gewoon weer emo van.

De kleintjes zie je ook zo snel groeien zo leuk hihihi
    Hier kan ik uren over praten :)

4. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

May 31, 2006
    228
    0
    16
    oooh hoe schattig ;)

veel succes met de poessies ;))
    groetjes

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Wij hebben ook één keer een nestje gehad. Schattig hoor.
    Ik was net bevallen van de jongste ... komt manlief 's avonds thuis en ziet dat ik niet de enige was die was bevallen.
    Succes ....

6. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

7. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    owh wat leuk zeg!

Helaas onze poes is gesteriliseerd (komt uit het asiel) dus bij ons kan het niet meer..:(

Maar lijkt mij zo'n leuke ervaring!
    Wanneer komen de kleintjes?

Lijkt mij wel moeilijk om de kleintjes dan niet allemaal te houden...

8. Lief! Laat je tzt wat foto's zien van de kleine poesies?

9. grummelke

grummelke Actief lid

Jul 13, 2006
    223
    0
    0
    leuk he ! :D

mijn moeder heeft ook al een paar keer een nestje gehad zo lief!
    wat ook leuk is als je je hoofd op der buikje legt voel je de kleintjes
    en hoor je vanalles was de hele tijd met der bezig en dan die kleintjes als ze der zijn echt schattig haha

groetjes grummelke

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw leuk hoor!

11. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Leuk zeg. Ik heb ook twee keer een nestje mee gemaakt van me poes, alleen ze beviel in bed, dat was wat minder. Ben bebieuwd hoeveel kittens de jouwe krijg. De eerste nest van mij had er 3 en de tweede nest had ze er 5.
    Groetjes Jolie

12. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Hey,

Mijn poes is ook zwanger nu :) ze moet rond 20 maart bevallen. Dus ben super benieuwd! Dit is onze eerste keer dat we een nestjes krijgen.
    Kan bijna niet wachten :D

13. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hier ook zwangere poes, door de pil heen dan nog! (zal ze van haar baasje hebben, hihihih).
    Voor de vijfde keer alweer.
    Pil helpt dus echt niet, wordt steriliseren vrees ik.
    No een weekje of 4 en we hebben terug kittens.
    Ik vind het trouwens helemààl niet eerlijk!
    Ze is later dan mij zwanger geworden en gaat vroeger bevallen, phuh! :p

14. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

Jun 19, 2005
    198
    0
    0
    Wat een boel zwangere poezen! :confused:

Wat gaan jullie met de kittens doen als ze bij moeders weg mogen met 12 weken?

15. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Met 8 weken al!

Ik zoek er altijd iemand goed voor, en de dierenbescherming helpt ook mee, zo komen ze op een goede plaats terecht.
    En elke keer slaag ik erin ene kitten te houden :oops:
    Ze zij ook zo lief hé :)

16. Dbm21

Dbm21 Actief lid

Jan 25, 2007
    375
    0
    0
    nou ik ga vd week naar de dierenarts voor een echo :D en dan kijken hoever ze is :D ik mag wel aan haar buik zitten dus dan leg ik me hoofd erop, ik hoor alleen hetzelfde gespetter als bij een frituurpan whaha dat geborrel :p en dan loopt ze alweer weg :p
    in het begin wist ik niet wat er was want mocht altijd op haar buik kriebelen en dan ging ze er helemaal voor liggen...en ineens mocht het niet meer en liep ze weg...nu sinds een week mag het wel weer :D
    ik ga proberen fotos te plaatsen als het eenmaal zover is :D maar onze camera is stuk dus die moeten we nog laten maken :p
    Waaauw ik word met de dag trotser :D en dan die echo straks ik denk dat ik me moet inhouden om niet te huilen haha staat zo stond bij de DA :oops:

17. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    hehe ik zou ook wel een echo willen maar ik heb gezien waarneer ze gedekt is. Dus rond 20 maart is het zover.

En ik ben onderhand de kittens al kwijt aan zoveel mensen die er nog eentje bij willen. En misschien hou ik er idd zelf ook wel eentje.

Vind soms wel eens eng ze gaat nog gewoon naar buiten toe.

Maar voorzichtig doen ho maar ze springt gewoon op een hoge schutting enzo. Ik krijg er helemaal de kribbels van straks valt ze ofzo.
    En ben ook er bang dat ze buiten gaat bevallen ofzo.

hebben jullie dat ook?

18. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

Jun 19, 2005
    198
    0
    0
    Heb je vader en moeder wel laten testen van te voren?

19. Siesje

Siesje Actief lid

Jan 24, 2007
    430
    0
    0
    Leuk hoor, kleine poezebabies! Ik heb zelf ook twee keer een nestje kittens gehad van mijn Ragdoll-poezen. Hele heisa want die heb ik keurig laten testen op de erfelijke ziektes, leukemie, aids ed.... Toen de juiste dekkater nog uitzoeken!
    Vond het heel mooi, want mijn beide katten hangen erg aan mij en hebben mij dus ook heel erg betrokken bij de zwangerschap en bevalling. Eindeloos buikje kriebelen en de kittens echt zien bewegen in hun buikjes. De eerste liet haar vruchtwater lopen tussen mijn armen op mijn bureau... De tweede heeft echt gewacht tot zowel mijn vriend als ik bij haar waren! Zo mooi!

@ stef: laat haar de laatste week liever niet meer naar buiten! Poezen kunnen hele rare plekken bedenken om te bevallen.... ook buiten of bij een vreemde in de schuur...

20. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Nee want zijn gewoon huis tuine keuken katten zoals we dat noemen :)

Ze waren bezig in me tuin vandaar dat ik het weet.
    Heb er idd vanmiddag over zitten denken want ze bleef vandaag wel erg lang weg dus ik laat er ook niet meer buiten ze blijft alleen we erg zeuren dat ze naar buiten wil maar houd vanzelf wel op denk ik zo.

Share This Page