Jeugdliefdes.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Ik ben ook met mijn jeugdliefde weer samen, we hebben elkaar van ons 15e tot 22e niet gezien en ineens op hyves weer tegengekomen. Afgesproken en weer gedated en nu zijn we alweer 6 jaar samen en verwachten ons 3e kindje.. Hoe raar kan zoiets lopen. Maar ook wel leuke reacties van andere oude klasgenoten.. Ik vond jullie toen al zo leuk samen enzo haha..

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wauw wat een mooi verhaal!

3. Troelala21

Oei das ook wat. Dan zit je ook in een lastige positie. Hoe ben je daar uit gekomen? Ben je hem gewoon gaan vergeten? Lijkt me wel moeilijk. Verliefd worden en je daar dan weer voor afsluiten!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier trouwens ook weer tegengekomen via hyves.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja was echt heel moeilijk ik heb nog steeds een zwak voor hem hij was vrijgezel en ik niet ik had al 8 jaar een relatie. We hebben div keren afgesproken en we voelen dat er iets was we konden echt niet niet aan elkaar denken we msnden tot 4 uur in de nacht enz echt het gevoel was weer heerlijk maar zo dubbel. Ik heb het toen aan me vriend verteld en hij zei dat ik er rustig over na moest denken wat ik wilde. ik vond dat ik teveel opgaf en ben ik bij me vriend gebleven. nu heb ik af en toe nog eens contact via de wapp en hij is nu getrouwd en heeft een baby.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Mijn eerste liefde spreek ik nog regelmatig, goede vriend! En hij is en blijft bijzonder voor me. Maar meer dan vriendschapgevoelens zijn er niet! We zijn echt goed als vrienden, maar niet als geliefde.. :p

7. Troelala21

Heftig! Vind het knap dat je hem zo aan de kant kon zetten en verder kon gaan met je leven. Lijkt mij heel moeilijk. Je gevoelens kan je niet sturen en krijg je niet zonder reden. Maar goed je kan er zelf dus schijnbaar ook weer veel aan doen. Het is alleen de vraag wil je er wat aan doen! Je hebt er nooit spijt van gehad dat je voor je vriend hebt gekozen? Als ik vragen mag hoor.....

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jawel ik heb best wel eens spijt vooral als het wat minder gaat met onze relatie! Maarja we hebben nu ook 2kids enz die hadden we toen nog niet. En hij denkt er ook zo over maar we weten dat we er gewoon niets mee mogen doen. Het was ook meer de spanning enz die ik in onze relatie miste en bij hem vond. Maar ik ben nooit vreemdgegaan buiten een kus om maar dat weet me vriend ook.

9. Troelala21

Moeilijk! Jullie voelen beide hetzelfde maar weten ook dat je er niks mee kan doen. Maar dan zou je toch zeggen dat jullie bijelkaar horen, en niet bij een ander....Ben je niet bang dat je later spijt krijgt en denkt verdorie waarom ben ik niet na hem gegaan? Ik ben nog steeds gek op hem!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja daar ben ik wel eens bang voor. Maar ben ook bang dat ik alles kwijt raak wat me lief is. het klinkt eigenlijk best raar als ik het zo terug lees haha. En ik zijn relatie ook niet kapot maken.

11. Troelala21

Ik weet precies wat je bedoeld, zit namelijk wel in hetzelfde schuitje een beetje helaas. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.....

12. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Mn eerste liefde had k wel een speciaal gevoel bij, 3 jaar na de breuk hadden we weer contact en heb een kind van hem.
    Maasr haat m nu met iedere mm van mn lichaam, hij heeft echt een puinhoop van mn leven gemaakt ( nu ook geen contact meer)

13. A2CA

A2CA Niet meer actief

zie hem elke dag, zijn nog steeds samen en hebben een kindje samen

14. angel1990

angel1990 Niet meer actief

mijn jeugdliefde hmm.. waren samen sinds 2005, zijn 2009 gaan samenwonen maar dit ging niet... ik was tot ver ver over mijn oren verliefd op een ander

met die ander ben ik nu getrouwd en heb ik een kindje mee! ben dolgelukkig het besluit toen genomen te hebben mijn ex te verlaten en voor mijn huidige partner te gaan.

mijn ex... ben ik niet bepaald trouw geweest en hij weet dit ook.. maar ik had behoefte aan experimenteren en hij totaal niet en heeft mij een vrij briefje gegeven dat ik mocht wat ik wilde! en als er gevoelens bij kwamen te stoppen. dit ging altijd goed tot ik mijn huidige partner leerde kennen...

15. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Een poos terug voegde mijn jeugdliefde mij toe op Facebook.
    Ik had hem geaccepteerd omdat ik eigenlijk gewoon nieuwsgierig was naar wat hij nu deed,of hij getrouwd is en kinderen heeft enzo.
    Toen ik de foto zag van hem kon ik eigenlijk alleen maar bedenken dat ik HEEL blij ben dat hij nu geen liefde meer is van mij :$
    Hij lijkt echt super oud en ziet er niet uit:$
    Vroeger zag hij er super leuk uit en verzorgd en alles maar nu...ppfff
    Hij stuurde me wel eens een berichtje op Facebook maar ik had er helemaal niks mee en heb hem ook weer verwijderd.
    Kon me niet voorstellen dat ik ooit zo verliefd op hem was geweest haha.
    Buiten facebook om ben ik hem nadat het uit was gegaan nooit meer tegen gekomen.
    Vriendinnen zagen hem wel geregeld met uitgaan ofzo maar ik heb hem nooit meer gezien.
    Denk dat ik hem nu ook niet zou herkennen als ik hem tegen zou komen.
    Heb hem dan gezien op een foto maar in het echt ziet iemand er dan toch net anders uit vind ik altijd.
    Zou hem straal voorbij lopen dus hoogstwaarschijnlijk;)

16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    al 11 jaar samen met mijn jeugdliefde...

17. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Ik zie mijn jeugdliefde elke dag. We zijn nu 15 jaar samen waarvan 4 jaar getrouwd. We hebben een dochter en een tweede op komst :)

18. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Mijn eerste liefde heb ik nooit wat mee gehad helaas.. denk ik nog steeds afentoe.
    Echter was ik 12 hij 17.... toen was dat verschil heeeel groot!
    We gingen wekelijks te zwemmen, surfden samen, maar spraken niet veel.... ik durfde niet, hij durfde niet..afentoe stonden we hand in hand op het startblok en sprongen te water..
    Toen hebben we elkaar zeker 22 jaar niet gesproken...
    En sinds een maand zien we elkaar bijna wekelijks en gaan we samen de Dam tot Dam lopen.
    Hij heeft scheiding achter de rug.... ik lig in scheiding...
    Hij heeft een nieuwe partner ik niet..en wil ik ook niet!

Maar hoeeeeeeeeeee leuk is dat elkaar weer te zien en te spreken! En elkaar te narren, over dat we gewoon toen zo verliefd waren en niks er mee deden..dat je daar gewoon over kan praten... en dan over het strand lopen, hem willen laten tackelen... en dan te horen dat hij dat wou doen!
    Op zoveel vlakken het zelfde denken... ik ben erg blij dat ik hem weer heb gevonden via FB... maar een relatie was t toen niet, en zal het nu ook niet worden..echter wel een vriend voor het leven denk ik zo! En ik ben er achter gekomen dat dat in mijn geval 100x belangrijker is :)

19. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik heb nog wel 'contact' met mijn allereerste vriendje
    Contact in de zin van vrienden op fb en heel af en toe een praatje op msn.

Mijn man weet dit, dus geen paniek :p

Best wel weer een grappig verhaal dan.
    Toen ik met mijn ex had (13 jaar geleden) toen heb ik mijn huidige man leren kennen op de voetbal.
    Mijn man zijn ex van 13 jaar geleden, is nu de vrouw van mijn ex. Snappie hem nog?

Ja partner ruil dus :D

Als ik zie hoe mijn ex nu is, kwa gedrag uiterlijk enzo, ben ik blij dat het een ex is. Brrrrr

Heb trouwens ook nog goed contact met ex schoonzusje :)

20. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ja hoor, ik word er elke dag naast wakker want ben er met getrouwd hihi :D

Deel Deze Pagina