Jeugdliefdes.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Mijn jeugdliefde met veel verdriet moeten laten gaan. Dat blijft een speciaal gevoel. Heb hem nooit meer gezien. Soms kijk ik weleens op zijn Facebook pagina. Even spieken, haha.

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Dit herken ik dus wel maar dan niet met een jeugdliefde maar wat recenter. En ja soms denk ik dat ik de verkeerde keuze hebt gemaakt. Maar mochten we echt voor elkaar bestemd zijn komen we vast wel bij elkaar terug.
    Al is het niet nu maar misschien wel in het bejaardentehuis ;)
    Het is verdomd moeilijk in ieder geval.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb sinds kort weer contact met mijn eerste liefde via facebook. Chatten enzo. Hij blijft een zeer bijzondere plek in mijn hart innemen.

4. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Heb naar aanleiding van dit topic m'n eerste vriendje eens opgezocht op fb. Maar da's totaal mijn type niet meer haha.

5. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    De jongen waardoor ik ging beseffen dat ik toch écht verliefd kon worden, spreek ik nog regelmatig. We hebben nooit een relatie gehad, maar het is wel altijd 'blijven kriebelen'. Ik ken hem nu zo'n 9 jaar, en hij is echt een soort vriend. Nu ik zwanger ben leeft hij enorm mee, en we kunnen uren kletsen als de tijd er voor zou zijn.

Als ik hem toevallig tegen kom (hij is chauffeur) gaat mijn hart nog steeds sneller kloppen, daar kan ik echt niets aan doen. Maar dat is iets van vroeger denk ik, ik blijf gewoon een zwak voor hem houden. Een relatie tussen ons had nooit gewerkt, daarvoor zijn we allebei veel te pittig. Maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon een ontzettend leuke jongen vind. Soms hebben we het er wel eens over hoe het zou zijn gegaan als die relatie er wel was geweest, en telkens komen we tot de conclusie dat het toch niets was geworden. Ik zeg dan nog wel eens tegen hem: 'Ach, ooit zitten we samen in een aflevering van memories' :D

Mijn vriend weet het trouwens gewoon, en die moet er wel om lachen. Hij heeft dat ook wel met wat exen, en begrijpt me volkomen :).

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Dat is wat ik mezelf ook maar voorhou. Als we echt voorelkaar bestemd zijn komen we vast wel weer bijelkaar ooit. Zo niet dan zal t wel zo moeten zijn.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier idem!

En hij blijft een speciaal plekje in mn hart houden.

Overigens zien en spreken wij elkaar wel! Maar het zou nooit meer wat kunnen worden tussen ons.
    Hij is echt nog een "jongetje" dol op auto's woont nog thuis heeft een hele leuke vriendin een lieve meid.

Maar ik ben al wat verder dan de auto's:D
    Voor ik mijn man leerde kennen kreeg ik wel weer gevoelens voor hem en hij ook voor mij maar nooit wat mee gedaan omdat we inmiddels 2 hele andere personen zijn geworden.

Maar het is en blijft mijn maatje!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja dat hou ik mezelf ook maar voor haha

Deel Deze Pagina