Jaa boes haha dat keek ik altijd met mijn broer en dan dat liedje meezingen En ik was ook gek op de gummiberen en de snorkels. pokémon vind ik ook vreselijk maar sommige soortgelijke programma's zijn nog erger.
Gaaf topic!!!! Heb toevallig vorige week nog met mn moeder alle oude tekenfilms of films via you tube op gezocht. Werd er soms gewoon emotioneel van.. En idd, wat zijn er tegenwoordig toch LELIJKE tekenfilms. Bah. Doe mij maar, boesboes, alfred jodokus kwak, de smurfen ETC.
jaaah super was het vroeger he... ik was gek op: bassie en adriaan theo en thea meneer kaktus ome willem fam.robinson en natuurlijk telekids......
Haha, erg he! Maar doet me echt herinneren aan die heerlijke kindertijd.. Helemaal opgaan in die tekenfilms, geweldig!
Zit een beetje te lachen. De programma.s waar je het over hebt zijn voor jullie tijd. De meesten zijn van voor 1985. en niet van omstreeks 1985 ze werden toen wel vaak herhaald in 1985 en ja het is wel voor meiden die voor 1980 geboren zijn en zelfs een stuk eerder zo als ik ik ben van 1974 En de poppenkraam was een programma dat in mijn kleutertijd uit kwam vandaar ik moet lachen. Het moet omstreeks 1980 zijn hihih. Of dus eerder.
Calimero, had ik ook een poppetje van..waar ik altijd op kauwde En de freggels in de freggelgrot vond ik ook geweldig. (schrijf je dat zo?)
jjaaaaa, leuk!!!!!!!!!!! hier werd er veel gekeken naar alfred J. kwak boes tik tak calimero barba papa maar verder is de rest al genoemd....
Oh die was ik alweer helemaal vergeten. Vond ik ook leuk. Ik zal direct maar bekennen.. mijn navel doet het niet