Naar aanleiding van het topic producten van vroeger kwam er een hoop jeugdsentiment naar boven wat betreft speelgoed en serie's op tv. (weet dat er al een keer een topic over geweest is maar is volgens mij alweer een tijd geleden) speelgoed -kuifstaartjes -dufty poppetjes ofzo? -poppels (die kon je in een bal veranderen geloof ik) -autootjes die konden verkleuren in warm water -pop waarvan de haren konden groeien door haar arm omhoog te doen -lolobal series -Boes -Ovide -Dommel -David de kabouter -Seabert -Mevrouwtje theelepel -Snorkels
ik las dit en moest echt gelijk aan mijn duftyhuis denken! Wat was ik daar gek op zeg!! Die poppetjes roken zo lekker! En natuurlijk vrouwtje theelepel! En nils holgerson! Vroeger waren er echt nog leuke tv series voor kleintjes!
jaaaaaaaaaaa ohw wat ben ik blij om dit weer terug te zien en idd ze roken ook zo lekker!!! Wat betreft de tv series helemaal waar! Pokemon ed vind er niets aan. En er komt ook een taalgebruik in voor soms
@pluys: wouw wat super om die foto's te zien. haha. heb er ook zo 1 bij mijn ouders op zolder staan. toch maar weer eens mn moeder vragen of ze hem weer tevoorschijn wil halen. heerlijk.
oh wat leuk!! dufty´s inderdaad!! poppels, die popjes waar je balletjes van kon maken als je ze binnenstebuiten keerde. niels holgerson
weet iemand hoe die pop heet die ik bedoel? Je moest aan haar arm draaien om lang of kort haar te krijgen? Soort grote barbie versie
De mijne staat ook bij mijn ouders op zolder! Ben benieuwd of de poppetjes na al die jaren nog lekker ruiken? Ik ben vroeger de baby kwijt geraakt . Ik moest op zondagochtend mee naar de kerk en toen had ik stiekem het babytje in mijn zak gedaan zodat ik iets te spelen had in de kerk, helaas ben ik daar baby verloren (ach je weet hoe het spreekwoord gaat toch?!?! ) Even terug te komen op de tv series: ik ben blij dat ik er niet alleen zo over denk! Nu is het alleen maar vechten enzo. Vroeger was het nog leuk met de troetelbeertjes!!
Dusty ken ik niet? Ik herken ze ook niet op de foto. Misschien voor mijn tijd? Bij mij was het toch echt Barbie! Had een groot barbiehuis, alle soorten barbies die je je maar kon voorstellen. 2 paarden, waarvan 1 met koets en die kon zelfs "lopen". En televisie series: - Nils Holgerson - Wicky de Vikking - Bassie en Adriaan - Snorkels - Alle Disneyfilms
ja de series van vroeger waren inderdaad leuker en onschuldiger, oooh ik las net ergens de troetelbeertjes, wat vond ik dat leuk zeg als kind!
ja ik herken het huisje direct, dat van mij moet ook nog ergens bij mijn ouders staan dan. Die vogeltjes met die kuifjes idd, en die pop ook ja waar je de arm van omhoog moest doen. goh wat is die tijd eigenlijk snel gegaan zouden we niet nog eens terug willen gaan de poppels idd ik heb een roze en een witte ( die laatst ging dus overal mee heen zelfs kroatië) tv: lady lovely locks, had daar ook de "barbies" van troetelbeertjes my little pony ( ook weer de pony's ervan) disneyfilms.
heeft iemand de snorkels al genoemd? ik zag dat de troetelbeertjes en de snorkels nog te koop zijn bij bol.com op dvd... leuk voor mijn dochtertje haar 1e verjaardag.
en she-ra keken jullie die ook! er bestaat een lady lovelylocks pagina :Characters | LadyLovelyLocks.org