Ah... dat huisje dat had ik ook, haha.. Waar ik laatst naar op zoek ben geweest is een neusfluit. Kennen jullie die?? Zijn volgens mij nergens meer te koop...
Ongelooflijk hoe je sommige dingen eigenlijk toch vergeet, en als je het erover hebt dan valt het je in. Ik zeg net tegen mijn man nu laat ik iets voor jou zien, zegt hij voordat hij het ziet : He-man hahahah
En de tekenfilmserie: dungeons and dragons? Op zaterdag en zondag had ik altijd 's ochtends vroeg zwemles en als ik dan terugkwam, in bed dungeons and dragons kijken, en she-ra enz Heb nog iets gevonden Rainbow brite.
ik kom niet verder dan de bereboot, candy en heidy ik speelde voornamelijk met mijn pop maar dat was een gewone ohja, elastieken, en met de bal tegen de muur en dan allemaal moeilijke gooien doen, en telkens met meer ballen....8)
Dolly surprise al komt de naam me niet bekend voor YouTube - Kirsten Dunst in a Baby Dolly Surprise Commercial from 1989
Ow jeugdsentiment! - Nils Holgersson - Ovide - Kissyfur - Sinbad de Zeeman - Alfred J. Kwak - Barbapapa - Teddy Ruxpin - Tom Sawyer - Bassie & Adriaan - Maple Town - Inspector Gadget - Dommel - Boes boes - Zoobilee Zoo - Ocean Girl - Kindernet series als Runaway Bay en Mission Top Secret Zo das al een hele lijst. Op You Tube is het een en ander terug te vinden zag ik net, leuk leuk!
Een topic als deze hebben we aan het begin van het jaar ook gehad : http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/125180-vergeten-producten-vroeger.html
Ja en kennen jullie foefer nog die blauwe hond.............en je had ook nog van die beertjes die een drankje innamen en dan werden ze sterk weet ff niet meer hoe ze heten. En dan natuurlijk de snorkels en de smurfen. En de fabeltjeskrant en die komt nu weer op Tv.
Oh en van die ballen die naar fruit roken, in allerlei kleurtjes met gezichtjes, en heel goed stuiterden (formaat voetbal) En die barbie die zwanger was. Dan kon je de buik er af halen, en daar zat dan de baby in, met een platte buik er achter . Ik had vroeger een poppenhuis met magneetpoppetjes. Dan had je er een stokje met magneet bij, en kon je onder de vloer de poppetjes daarboven laten lopen. Weet iemand hoe dat heette?