Ow jaaaa, die heb ik ook gehad! Wat was ik verdrietig toen mijn broertje hem van iemand wou afpakken omdat hij wist dat ik er zuinig mee was en dat de arm er toen afging . Heel goed bedoelt natuurlijk maar ik speelde bijna nooit met poppen, behalve met die
Jaaah die zag ik laatst nog in de boekhandel... En idd die barbie met baby, weet nog heel goed dat mijn zus en ik die kregen voor sinterklaas!!!
En dan nog: *Ovide *Dommel *Boes *Bouli *David de kabouter *Seabert *Maple Town *Sinbad *Teddy Ruxpin *The Racoons
Ik weet nog van vroeger dat ik op woensdagmiddag altijd keek naar Pommetje Horlepiep. Moet zeggen dat er toen speciaal op de woensdagmiddag altijd leuke tv was voor de kinderen, dat is tegenwoordig wel anders vind ik.
ik had altijd van die elfjes die moest je op een soort van standaard zetten en dan gingen ze vliegen maar ik weet bij god niet meer hoe die heten. En ik had vroeger zo'n pop waar stickertje uit de navel kwamen
Ik had vroeger toen ik klein was een blauw kussentje met een geel eendje erop en dat eendje noemde ik altijd Kwiggie. Volgens mijn moeder was dat vroeger een tekenfilmserie met een eendje, maar zei wist niet meer hoe die serie heette. Iemand hier misschien die het nog weet????
ja en dan had je veel verschillende van zelfs een heel kasteel bij. ik had alleen de elfjes. peste me broer er altijd mee door de eljes op hem te richten hihi
hihi ik had echt precies dezelfde en verkocht! Kom ook uit Zuid Holland niet aan jou verkocht ja klikarmbanden idd, en ik had ook een ketting met speentjes en nog veel meer dingen eraan haha
Jaah die spenen die je aan een ketting kon doen waren echt hip toen en in het dorp waar ik woonde had je op een gegeven moment een t-shirt waar een baby op stond met de tekst Kiss me quick kennen meer mensen dat? Dat was zooo populair!
Ik lees ook nog wel verschil tussen de leeftijden van ons allemaal. Plons de kikker zegt me helemaal niks eigenlijk. ha ha Maar ik ben natuurlijk ook al oud,