haha snoopy, it wasnt me.. al had ik graag even hier een rondje door de buurt willen crossen op zo'n ding (kan/mag dan nog als moeder? ) en wat dacht je van de trollen.. ook zo'n vreselijke rage
owja trollen haha die spaarde ik toen ik had ze echt in alle grote en kleuren zelfs op mijn taart van de communie stond een trol met jurkje op
Als je op deze hyves de foto's kijkt zullen er heel wat herinneringen naar boven komen denk ik I love the 80's - Hyves.nl
Jah vind het nog altijd jammer dat ik m niet gehouden heb, zou natuurlijk wel heel cool staan om al neusfluitend over straat te gaan... En lekker retro
leuk voor de carnaval! maar als je toch met je neus moet blazen? dat is toch heel erg vermoeiend om dan een heel liedje te fluiten?
Leuk topic! Dat huisje en die pop met dat haar heb ik ook gehad! Even kijken of ik nog wat weet, want het meeste is al genoemd! Fido dido was in mijn jeugd echt vet in, ik had er zelfs shirts van! En die Theo en Thea tanden hahahaha, die had ik ook altijd in! De gremlins! Verder kan ik even niks bedenken!
idd fido-dido...shirt met spijkerjas en spijkerbroek en basketbalschoenen en je was helemaal hip toen ik op de basisschool zal waren van die ballen met een ring eromheen waar je dan op moest staan en springen helemaal hip..en de plopper...aan het eind van de basisschool hadden we kaartjes...goss waar was dan ookal weer van...die je dan tussen duim en wijsvinger moest gooien en daar kon je dan de kaarten van de ander mee winnen als je het beste was...leg het niet echt goed uit want herrinner het me vaag...wel dat sommige met stapels van die kaartjes liepen ( als je goed was tenminste) ik mijn tijd hadden we op tv ook de zevensprong...geweldig vond ik dat
Ik had schoenen van fidodido, gewoon soort allstars maar dan met fidodido... Wie had er trouwens nog meer een boomhuis. Die vond ik zooooooo leuk!!!