Na 3jaar, 3x IVF en 2x cryo nu spontaan zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Eef16, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Dag allemaal,

ik zat eerst altijd bij het forum vruchtbaarheidsbehandelingen, maar mag mij nu hier melden! Ik ben zwanger! Niet te geloven toch?

We waren exact 3 jaar bezig, en al hormonen aan het spuiten (decapeptyl) ter voorbereiding van de 4e IVF, toen ik wel heel lang moest wachten op de ongi voor de volgende hormonen.
    En toen bleek ik dus spontaan zwanger geworden te zijn! Op 27 april + getest, kon het niet geloven. Afgelopen vrijdag hadden we de vroege echo en ook die was helemaal goed: perfect op maat, kloppend hartje!

Ik ben alleen zo bang....als ik minder klachten voel, dat dat dan een slecht teken is....
    Herkent iemand dat? Ik had 3dagen voor de echo elke ochtend braakneigingen met ook galspugen, en sinds de echo niet meer hoeven braken. Wel heb ik een pruttelbuik en gevoelige borsten, ze zien er ook anders uit, de tepelhof wordt groter. Ik voel krampjes onderin en mijn buikspieren zijn snel 'geraakt'.

We krijgen over 17dagen de volgende echo, en dat duurt nog zoooooo laaaaaang...
    Het voelt zo eng en dubbel, ik zou alleen maar blij moeten zijn, maar ben vooral bang en onzeker. :(
    Hebben mijn ouders gisteren het goed nieuws verteld, dolblij waren ze natuurlijk,maar mijn moeder zag ook hoe bang ik ben en begrijpt me wel.

Nou in ieder geval even mijn hart gelucht, ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje kunnen volgen!

Liefs Eef

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Wauw weer zo'n wonder
    Echt geweldig

Van harte proficiat

Liefs Tijgertje23

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Wauw wat geweldig zeg! Sja, dan moet 2009 wel een topjaar zijn.

Ik hoop voor je dat je de onzekere gevoelens langzaamaan kunt ombuigen naar genieten van het zwanger zijn. Je zult zien nu je er zo lang op gewacht hebt, en dan overkomt je dit wonder, dat je zomaar opeens op de helft van je zwangerschap zit...

Gefeliciteerd hoor!

Groetjes van Kiki

4. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Gefeliciteerd geniet ervan en je vooral niet al te druk maken ik weet het is makkelijker gezegt dan gedaan maak nu hetzelfde mee, heb pas nog een mk gehad en dat is genoeg om op elk dingetje te letten.

Wat ik wel heb geleerd van deze site dat niet iedereen dezelfde klachten heeft en somige klachten (kwaaltjes) komen later.

Dus geniet van dit kleine wonder wat in je buik groeid doe ik ook het is allemaal nog een beetje onwerkelijk haha.

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Van harte meid, heel begrijpelijk dat je bang en onzeker bent. Probeer toch te genieten meid! Ik duim voor je dat alles goed gaat en de tijd om zal vliegen.

Liefs Zora

6. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Dank meiden,
    ben vandaag vrij, en voel me nu idd toch wel een beetje misselijk, ik ga heel hard proberen het vertrouwen te hebben in mijn lijf en in ons vruchtje!
    Maar ja, als je er 3 jaar op hebt moeten wachten, dan is dat niet makkelijk, je lichaam vertrouwen!

Eef x

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    WAUW..wat een wonder!!
    GEFELICITEERD Eef..probeer er van te genieten!!

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Gefeliciteerd met dit wonder :D

9. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

wat een geweldig nieuws!
    gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

10. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Wat een goed nieuws! Opeens spontaan zwanger... super! Probeer ervan te genieten!

11. Wow meid, wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Gefeliciteerd en ik denk dat heel veel vrouwen onzeker zijn tot de eerste echo (12 weken).

12. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    gefeliciteerd en al die kwaaltjes zijn aleen maar goed veel hormonen ;) heb ik ook niet fijn maar iedere keer dat gal spuugde iedere ochtend dacht ben nog steeds duidelijk zwanger ;)stelden mij gerust ;)

13. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Dankjullie wel lieve meiden,

inmiddels ben ik toch weer fijn aan het kotsen in de morgen, hihi m.n. als ik ga werken en dus erg vroeg opsta, ben d'r helemaal blij mee.
    Tsja Jada1984, ik heb dus al een echo gehad en krijg er over precies 2wk weer 1, dat was prachtig, maar heeft voor de onzekerheid niet geholpen.....spugen en misselijk zijn helpt beter om het te geloven hihi.

Straks komt trouwens de Moeders voor Moeders consulente langs, voelt het ook wel echt door, doen jullie dat ook???? Is voor het goede doel, dus eigenlijk vind ik: zeker doen!
    (ik als ervaringsdeskundige als het om vruchtbaarheidsbehandelingen gaat)

Eef x

14. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
  15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

16. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Dankjewel Smiley

Plassen voor Moeders voor Moeders jullie ook al mee?????

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Weer een mooi wondertje op deze Site!!
    Fantastisch :D :D
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Gr Flam ;) ;)

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi eef,

Alleereerst gefeliciteerd! Wat super dat jullie de 4eIVF bespaart is gebleven.
    Ik weet niet of ik je gerust kan stellen hoor maar ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook heel weinig gevoeld hoor. Bij ons was het heel onzeker in het prille begin en we hebben tot wk7 in spanning gezeten of het wel goed gegaan is..........in die tijd was ik ook heel misselijk en ik had allerlei symtomen. Vlak na het goede nieuws was dit over, ik was alleen nog moe en ik luste geen koffie meer verder helemaal niks!
    Dus het zegt niks hoor! zoals je kan zien ben ik bijna 19wkn zwanger!

19. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Dankjewel Sloppyslayer en Flam,

het stelt me wel degelijk een (beeeetje) gerust om te horen dat jij in het begin ook weinig voelde, Sloppyslayer. Ik ben nu bijna 8wk en merk wisselende klachten, Voor onze 6wk echo was ik misselijker, maar ik denk nu dat dat ook de stress was... na de echo ben ik nog wel af en toe misselijk, kokhalzen en zo, maar idd vooral moe, ik heb mijn dutje na een werkdag echt nodig... enne ik drink ook al in geen weken meer koffie!

Nog 10dgn tot de volgende echo, vind het maar moeilijk....

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het is en blijft toch steeds spannend he
    op naar een volgende mooie echo meid

hier wisselen de klachten ook met het uur hoor ;)

Deel Deze Pagina