Hallo allemaal, Ik heb de laatste tijd heel erg last van jeuk aan mijn borsten en buik. Ik kan er niet van af blijven het is zo erg. Daarna wordt het helemaal rood. Ik ben nu 8weken zwanger. Zijn er mensen die er ook last van hebben? Wat kan ik hier tegen doen? Alvast bedankt
Ik heb ook vaak last gehad van jeuk vooral mijn buik. Bij mij hielp t als ik mijn buik dan even lekker insmeerde. Jeuk ging weg werkt verkoelend en verzorgend. Neem bijvoorbeeld, die lekkere buik creme van zwitsal.
De jeuk is erg vervelend, maar vooral een teken dat je buik groeit. Het komt in vlagen. Ik heb er op dit moment zelf ook last van. Werd er zelfs vannacht wakker van.
Heb ik ook regelmatig Probeer zo min mogelijk te krabben, maar soms word je er helemaal gek van. Volgens de vk komt dat door de groei.
Heb ik ook gehad en soms nog met vlagen. Wat mij heel goed helpt is menthol gel. Gewoon eigen merk van k.ruidvat. Heerlijk verkoelend!
Inderdaad, lekker smeren. Ik gebruik de Natusan intensive care lotion (eigenlijk voor de baby, maar ook wel lekker voor de mama) En de olie van Palmer's is ook erg prettig.
Idd veel smeren en niet krabben. Krabben maakt t alleen maar erger... Ik gebruik zelf of weleda olie of de fijne producten van de Lush
Heeft inderdaad te maken met het groeien van je buik. Ik ben eigenlijk direct begonnen met het smeren van Bio-oil en geen last meer gehad. Nu wel de laatste weken, maar m'n buik staat ook wel heel erg gespannen nu.