Ongepland zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lijnsel, Nov 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lijnsel

Lijnsel Lid

Nov 14, 2008
    6
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben al 2 weken 'bang' dat ik zwanger ben. Ik zeg bang omdat mijn relatie uit is en ik zet het tussen haakjes omdat ik niemand wil beledigen.

Ik ben 26 en sinds 2 weken is mijn relatie uit. Ik heb 3 weken voordat het uit ging een tussentijdse bloeding gehad.. deze was net voor mijn stopweek (menstruatie) in die tussentijd sex gehad en op de laatste dag van mijn mensturatie ook.. door familieomstandigheden ben ik de 1e pil vergeten en die pas de volgende dag na 12 uur ingenomen.. dat was al schrikken..

Nu sinds een week klachten:

Pijnlijke borsten (vooral de zijkanten)
    Soort spierpijn op het schaambot
    Afscheiding (meer dan normaal volgens mij)
    Snel vette haren, af en toe puisten op kin.. (die ik nooit heb)
    Weinig eetlust (misschien door de stress)

Nu zijn dit vrij duidelijke klachten waardoor ik ook weer ga twijfelen..
    Dit zouden namelijk doorgaans menstruatie klachten kunnen zijn maar ik stop pas a.s zondag met de pil en word dan donderdag pas ongesteld (week dus nog).

Het zouden ook stress symptonen kunnen zijn!? Maar zijn die zo overduidelijk?

Wat een hoop vragen zeg.. Het zou voor mij natuurlijk heel vervelend uitkomen omdat mijn relatie uit is en het ziet er niet naar uit dat het nog goed zal komen.

Ik heb al 2 keer getest.. negatief.. maar het is natuurlijk nog vroeg..

Zouden jullie misschien wat tips kunnen geven.. of is dit herkenbaar? alle reactie's zijn welkom.. Ben zeer onervaren hierin..

Thanx dames.. x

2. Niet meer actief

Ik voel echt heel erg met je mee het lijkt me echt een enorm vervelende situatie waar je nu in zit.
    Die klachten kunnen ook zijn omdat jeje pil niet helemaal goed in hebt genomen dat had ik dan ook altijd van die vage klachten
    als ik me pil te laat had ingenomen.

Alleen weinig eetlust zou een stressymptoom kunnen zijn.
    De rest is gewoon hormonaal.

Wanneer was nou precies je stopweek?

Liefs en veel sterkte toegewenst.

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een keertje testen, is die negatief, is er niks aan de hand.
    En als je het niet vertrouwd even naar naar de HA gaan :)

4. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    hai je moet zowieso niet gaan stressen dan blijft het alleen maar uit, en wat ga je doen als je zwanger blijkt te zijn? ik ben 19 en ook zwanger geraakt en alleen maar ik hou het wel want ik krijg veel steun van anderen en vertrouw erop dat het goed komt. het is altijd een wonder om een kindje te krijgen

liefs margot

5. Lijnsel

Lijnsel Lid

Nov 14, 2008
    6
    0
    0
    Heb nu 4 testen besteld.. dan kan ik er begin van de week een paar doen..

Hoop dat alle dingen die ik voel van de stress zijn.. maar mijn borsten zijn zo gevoelig dat ik eraan twijfel..

Ik weet nog niet wat ik zal doen als blijkt dat ik wel zwanger ben.. waarschijnlijk houden.. de reden waarom ik het niet zal houden is omdat de omstandigheden totaal niet gunstig zijn.. ook niet omtrent werk en woning.. heb een mooi appartement in de stad hoor maar deze is veel te klein.. zou altijd nog thuis kunnen gaan wonen bij mijn moeder.. mijn vader is dit jaar overleden dus daar is altijd plek..

6. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    okee in ieder geval veel sterkte deze week en laat het horen of je zwanger bent of niet

liefs margot

7. itsme1

itsme1 Lid

Sep 24, 2008
    27
    0
    0
    als je denkt dat je zwanger bent is het dan niet beter om gelijk te stoppen met de pil?

Verder wil ik je natuurlijk ontzettend veel sterkte wensen.

8. Lijnsel

Lijnsel Lid

Nov 14, 2008
    6
    0
    0
    Het zal vast wel beter zijn om direct te stoppen met de pil.. nu is het zo dat ik niet echt zit te wachten op een zwangerschap dus slik ik de pil gewoon door.. ik slik morgen de laatste en begin dus maandag aan mijn stopweek.. hopelijk word ik woensdagavond of donderdag ongesteld..

Ik ga maandag of dinsdag alvast een test doen die geschikt zijn voor 4 dagen voor de menstruatie..

Wat vervelend he dat je maar gewoon moet afwachten!?

Excuses voor de dames die wel heel graag zwanger willen worden overigens.. hoop niet dat ik hiermee mensen voor het hoofd stoot..

xx

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Edit moderator: bericht was dubbel geplaatst, berichten samengevoegd in het onderdeel Eerste Symptomen.

Groetjes, Wendy

10. Lijnsel

Lijnsel Lid

Nov 14, 2008
    6
    0
    0
    Hoi dames..

even een update..

Ik heb gisteren en vandaag een test gedaan die eventueel al 4 dagen voor de NOD kunnen .. de mijne is donderdag.. ze waren negatief.. mijn borsten doen nog steeds redelijk veel pijn.. vooral s'ochtends als ik op sta.. zou hij ook negatief kunnen testen omdat ik zondag pas ben gestopt met de pil..

word hier best onzeker van..

bedankt alvast weer voor de reactie's..

11. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    De kans dat je echt zwanger raakt van 1 vergeten pil is best klein. Dat zei mijn dokter ook eens tegen mij.
    Ik was zelfs 1 maand veel minder / niet beschermd door antibiotica en NIET zwanger geraakt. (wist niet dat die medicijnen zulke invloeden heeft op de pil en dokter heeft niks verteld!)
    Ook ben ik hem vaakkkkk vergeten, ook niks gebeurd.

Maar had ook van die erg vage klachten.
    Kwam dus door onregelmatig slikken.
    Maar van 1 pilletje vergeten zulke vage klachten krijgen? Raar hoor.... Denk dat de meesten toch door de stress komen?

12. Lijnsel

Lijnsel Lid

Nov 14, 2008
    6
    0
    0
    Nou.. ik ben eigenlijk nooit onvoorzichtig met de pil..

en het probleem is nu dus dat ik de eerste van de strip ben vergeten.. langer dan 12 uur heb ingenomen.. én 72 uur van te voren nog sex gehad heb..

en nu dus deze klachten krijg..

13. hankie

hankie Actief lid

Nov 9, 2007
    109
    0
    0
    Ik denk dat je in jouw geval, als de klachten blijven aanhouden, toch beter even langs de huisarts kunt gaan. (zere borsten krijg je btw niet van stress hoor.)
    Hoogstwaarschijnlijk krijg je wel ontrekkingsbloeding in je stopweek door de pil, maar dat houdt niet in dat je niet zwanger kunt zijn.
    De kans is denk ik ook vrij klein, maar de huisarts kan je denk ik beter gerust stellen dan wij..

14. Lijnsel

Lijnsel Lid

Nov 14, 2008
    6
    0
    0
    Hi..

Vandaag (woensdag) een bloeding.. tot nu toe licht bloed zonder stolsels.. Eigenlijk morgen dus pas menstruatie.. ik wordt al 12 jaar regelmatig ongesteld op donderdag ochtend..

Net HA assitente aan de telefoon gehad.. het zou kunnen dat het menstruatie is maar ook dat het een innestelling zou kunnen zijn.. moet kijken of het doorzet morgen en vrijdag..

Wat zouden jullie denken? Hoor graag wat van jullie? alles is welkom.. xx

Share This Page