Mensen die aanvoellen wat je wilt vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kleinpopje, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinpopje

5 jan 2011
    52
    0
    0
    Gelukkig zijn
    Noord Holland
    Ik ben nu 6 weken zwanger :) en wij hadden afgesproken dat wij dit tegen onze familie zouden vertellen met een foto van de eerste echo ! Ik woon ver van mijn mama en toeval kwam ze vandaag met mijn vader en me zusje langs. Ze zei dat ze kwam omdat ze voelde dat ik haar nodig heb. En toen vroeg ze of ik zwanger was ?:$ Me vader dacht het al 2 weken :$ Dan is het moeilijk stil te houden. Daarna zijn we uit eten gegaan om het te vieren.

Mijn Vraag aan jullie: Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt?
    Dat iemand je zo goed kent dat ze van te voren al weten wat je wilt vertellen? :)

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

Nee gelukkig niet :)
    dat van jouw verhaal lijkt me wel echt typisch een moederinstinct
    Moeders voelen vaak alles eerder aan :D (meer dan ons lief is)

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha ja mijn moeder ook! Niet bij mij want ben niet zwanger maar bij m'n zus en ze had erover gedroomd tot 2x toe en toen m'n zus op visite kwam dacht ze het al en wist ze het gewoon :D en het klopte! echt heel apart ^.^

4. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik "zie" dat juist bij andere vrouwen. Bij mijzelf nog niet gebeurd.

5. diamantje

diamantje Lid

10 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn vader had in de vakantie tegen mijn moeder gezegd ons kindlief gaat een dezer dagen zeggen dat ze zwanger is ... 3 weken later vertelde ik het ze ... en men vader heel droog ja maar dat wist ik al ....

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    De moeder van een vriend van ons zag laatst dat ik zwanger was.
    Ik heb haar maar 3x gezien ofzo.
    Maar ze zei dat ze het meteen voelde en aan mijn blik zag.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.152
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij mij was het juist mijn vader die het al wist. We hadden mijn en zijn ouders uitgenodigd op de koffie. Zogenaamd om ons trouwalbum te bekijken die net af was. (Nou ja, dat was ook echt zo, maar we hadden dus ook echofoto's om te laten zien :D)
    Mijn vader had al tegen mijn moeder gezegd: koop maar wat babykleding, want ze gaan vertellen dat ze zwanger is. En anders geloven ze niet dat ik het al wist. :) Mijn schoonmoeder had trouwens ook al tegen schoonpa gezegd dat ze dacht dat ik zwanger was.

Toen we het dus vertelden kregen we van mijn ouders gelijk (naast een boel felicitaties) een stoer blauw broekje. We hebben inderdaad een jongetje gehad. Het broekje was in het begin te groot (mt 62) maar inmiddels is hij er al weer uit gegroeid. Pfff.... wat gaat dat allemaal snel!

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    jahoor!
    ik was 8 weken zwanger en we hadden de eerste echo gehad,we hadden al afgesproken om op visite te gaan bij mn ouders(en dan zouden we heb vertellen)
    ik kom binnen ben dr 5 minuten mn moeder zegt wat straal jij??

dus ik ben begin te lachen zegt ze zie je??we dachten het al je bent zwanger he??naaaah ik had niks gezegt!!

en ik bel onze tante en mn schoonvader op en die hoorden aan me stem dat ik zwanger was!!!terwijl ik alleen een afspraak wilde maken op op visite te komen hahha

9. mimada

mimada Lid

13 okt 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn ouders weten niet dat ik bezig ben met zwanger worden.
    Ik ben nu alweer 10 weken zwanger.
    Toen mijn ouders laatst op bezoek waren hadden ze het over mijn 2 nichtjes die allebei in juli zijn uitgerekend.
    Toen zei mijn vader uit het niets: 'ja en dan die van jou in augustus!'
    Nou ja!! Ik ben er helemaal niet op ingegaan en hij zei verder ook niks meer maar ik vond het wel een vreemde opmerking aangezien ik inderdaad in augustus ben uitgerekend...

10. Trine

Trine Actief lid

ik werk in de gehandicaptensector en de bewoners vroegen het mij al, mijn familie en vrienden vragen het (constant) en de oma van mijn man heeft ook zware vermoedens... ik straal iets uit denk'k :D

11. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    DRIE dagen na mijn positieve zw test zei mijn vader tegen me dat ik zwanger was. Ik was helemaal in shock.. hoe wist ie dat nou??? Hij zag 't aan me.. Hij heeft me ook gezegd wat we krijgen, ik ben benieuwd of hij weer gelijk heeft (was bij onze 1e wel zo!)..

12. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hahaha :D ik wilde het ook vertellen aan mijn moeder, eenmaal daar.. ik zeg mam :) ging ze naast me zitten knuffelde ze me en ze zegt zo: je hoeft niet te zeggen dat je zwanger bent, ik wist het al :$:p whaaahaaa volgens mij viel ik bijna van de bank whaahaaa..

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    nou bij mij staat het schijnbaar ook op mijn voorhoofd geschreven. De vorige keer had mijn buurvrouw het al twee weken op de kalender staan en had ze al een kaartje gehaald. Deze keer wilde we extra voorzichtig zijn (omdat het de eerste keer niet goed is afgelopen). Zit ik bij mijn musical vereniging bij de repetitie, zit een vrouw echt een vrouw aan de andere kant van de ruimte te gebaren naar mij zo van "je bent zwanger he" ik schrok zo erg dat ik heel heftig nee heb geschud en de rest van de avond bij haar uit de buurt ben gebleven.

Ik heb blijkbaar "zo'n hoofd"

14. Meara

Meara Niet meer actief

Heb het bij twee vriendinnen gehad. Beide een dag na de posi test merkte ik het al aan ze. Helaas beide niet goed gegaan.

Bij mijn stiefzus net zo. Ik wist zeker dat ze zwanger terug kwam van vakantie. En zo was het ook

15. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het met de schoonmoeder van mijn zus.
    Ik kwam haar tegen en pas net zwanger, denk 4 weekjes.
    Ze vroeg ben je zwanger? nee hoezo??
    Jawel ik zie het, doe maar eens een test...!

ze heeft uiteraard gelijk mijn zus gebeld, en die weer mij, ja daar ging mij 3 maanden mond houden!

of het gokken was van haar weet ik niet!

16. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn beste vriendin belde vorig jaar om op kraamvisite te komen. Ik wist van haar al wel dat ze bezig waren voor een beebje. Toen ik ophing zei ik meteen tegen mijn man "ze is zwanger". 2 dagen later kwamen ze en toen ze eenmaal zaten gaf ze me een enveloppe. En zei je moet eens ff naar iets kijken. Ik zei alleen maar "dat is een echo he" ze viel zowat van de stoel van verbazing. Ze zei hoe weet jij dat nou......ik heb ook echt geen idee een gevoel denk ik wat ik ineens had. Nu hebben wij dat wel vaker we kennen elkaar ook al 20 jaar. Misschien werkt dat ook wel mee.

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ohja dat had ik laatst ook , er kwam visite . Wij heel lang praten en toen zei mijn moeder ik word oma!! Die vrouw zo ik wist het wel!! ik was aan het wachten totdat jullie het zelf zouden zeggen. Ze zag het aan mijn ogen zegt ze!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wij doen altijd spelletjes met (rommel)cadeautjes met oud&nieuw en ik had er een agenda tussen gedaan. Stond verder niks in ofzo maar een vriendin van mij pakt op een gegeven moment die agenda en zegt ineens.. 15 augustus krijgen sterre en sterreman hun 2e kindje :$ Stond er helemaal niet natuurlijk en ze zit er 3 weken naast maar vond het zo frappant..

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh en wat ik nu net had, ik was dus ff een blokje om, ik zag de buurman du ik zeg hoii buurman , zegt ie meteen wanneeben je uitgerekend,ik zo huh , maakt ie zo' n zwanger gebaar hahaha ik was echt stomverbaasd want je kunt het nog niet zien aan mijn buik, maar hoe hij dat wist??? echt blijft mij een raadsel.

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    mijn moeder wist ook dat ik zwanger was bij Nick.(1e) Of in elk geval ze had het gevoel. Ze had dan ook naast een verjaardagscadeau een babycadeau in de auto liggen. Wij hebben het meteen op mijn verjaardag vertelt omdat toen iedereen die voor ons belangrijk was er was (en verder niemand op dat moment) Ik wist toen net zelf 3-4 dagen dat ik zwanger was. Nadat ik het verteld had (dat liet ze wel aan mij) is ze naar de auto gelopen om haar babycadeau op te halen....

Deel Deze Pagina