Morgenavond heb ik een pretecho en 27 februari heb ik een 20-weken echo. Ik maak me zorgen. Dat komt, omdat het bij verschillende mensen uit mijn omgeving niet helemaal verloopt volgens plan. Ik ken 3 paren die doorverwezen zijn naar een ander ziekenhuis, omdat ze "iets" zagen en twee vrouwen bij wie het kindje dood is geboren. Iedereen zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar ik kan het gewoon niet helpen. Ik droom vanalles en lig wakker, omdat ik zo opgefokt ben. Ik hoop dat ik morgen gerustgesteld ben. Sorry dat moest er effe uit
ik had dat ook in mijn omgeving, erg is dat inderdaad want dan heb je niet genoeg voorbeelden van hoe het in 95% van de gevallen gaat, een gezond kindje, meid je krijgt morgenavond een fantastisch mooi beebje te zien, probeer anders vandaag veel afleiding te zoeken, laat je ons nog weten hoe het is gegaan? succes en alles komt goed, jij hoort bij dat overgrote deel waarbij alles goed gaat!
Meis er is bij jou vast niks aan de hand! Ik kan me wel voorstellen dat je je er druk over maakt, maar bij jou gaat het vast helemaal goed Succes morgenavond en geniet ervan!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Alles is goed! pffffffffffffff, wat een opluchting! En het is een...MEISJE!