Hoooi dames! Ik ben echt heel erg pril zwanger en ik boer me toch een partijtje.. En echt geen zachte kleine boertjes, ik lijk wel een bouwvakker. Me vriend licht elke keer helemaal dubbel als ik weer zo'n boer laat maar ik vind het zelf niet echt normaal. En dan heb ik s'avonds ook nog eens zwaar maagzuur.. Is dit normaal?
Hahaha ja dat is normaal! Ik kon nooit boeren, ja zo'n korte zachte Eenmaal zwanger, HARD! En LANG! Was gewoon niet normaal Ik heb het nog steeds, heb dat aan de zwangerschap overgehouden, zeker na een kop koffie!
Ik begon deze keer te boeren voordat ik een positieve zwangerschapstest had. En ik testte positief met 3 weken. Het was echt heel erg. Inmiddels is het wat beter te doen. Als ik heb gegeten heb ik wel nog last, maar niet meer de hele dag door. Bij de oudste had ik het ook heel erg. Ik vind het echt vreselijk genant en ben blij dat het ergste over is.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat maagzuur had ik ook en dat was volgens mijn echo mannetje een symptoom dat het er twee werden. Omdat ik het zo belachelijk vroeg in de zwangerschap had. Ben benieuwd bij jou!
Mijn lief heeft het nu al de hele tijd over een tweeling.. Weet niet of ik dat wel aan zou kunnen hoor
Zo herkenbaar! Ik heb er namelijk ook last van, vooral tijdens het autorijden en vlak na het eten... En dat is nog al vaak aangezien ik na 5 happen al een vol gevoel heb en vervolgens na een uur al weer trek heb! Eet dus vaak kleine beetjes en moet dan dus ook vaak boeren. Erg wennen allemaal... Maar gelukkig weten we de oorzaak
Toen ik het aan een vriendin vroeg zei die meteen je krijgt er 2. Ik was toen ook nog maar heel pril zwanger. Ben benieuwd hoor wat het bij jou gaat worden. Wanneer heb je de eerste echo? En of je het aan kan? Dat denk ik wel. Hier was de schrik ook groot en heb echt even een week moeten wennen aan het idee, maar nu..... ik zou echt niet meer anders willen hoor. Zooooooo bijzonder. En nu ben ik alleen nog maar zwanger wat als ze er straks zijn...
Hahahha dat boeren is zooooo herkenbaar!! Me ouders vinden het razend irritant! Omdat het inderdaad vaak na het eten is, of halverwege, en ik kan het dan echt met geen mogelijkheid inhouden! Ik moet er iedere keer zelf om lachen, omdat het inderdaad als een bouwvakker klinkt, maar daardoor denken me ouders dat ik het expres doe soms -_-
Haha herkenbaar, ik boer me ook suf! Vooral 's ochtends eigenlijk en het maagzuur dan weer 's avonds als ik in bed ga liggen. Mijn vriend vind het wel leuk. Hij noemt me dan ook zijn kleine bouwvakker haha.
Hier ook herkenbaar! Ik kon/kan ook enorm veel last hebben van zo'n dwarsliggende boer. Maar die komt er dan goed uit als ik op mijn linkerzij ga liggen. Deed ik ook een keer op een dag en daar kwam me een harde en lange boer.... Alleen liep mijn man net binnen met mijn tante aan de telefoon, die dus gezellig mee kon genieten Ik schaamde me rot. En maagzuur op vroeg termijn komt door de hormonen (later in combinatie met verdrukking van je maag). Maar ik had er op het begin ook veel last van. En bij mij is het er echt maar 1tje hoor!
Zo herkenbaar dat boeren en dat maagzuur MEn lijk ind wel een bouwvakkerje. HEb het dus ook al van het begin af aan en ben nu 32 weken zwanger van een 2ling. Maar of het daar aan ligt?? (ff tussen haakjes wordt er nie minder om)
Ik ben niet overtuigd dat het bij 2lingen meer voorkomt. Bij de eerste had ik het ook heel erg en die was (vermoedelijk vanaf het begin) in zijn eentje. Tweede is er wel een tijdje een tweeling geweest, maar met 6 weken had 1 van de twee al geen hartje. Toch nog steeds veel boeren en scheten. Niet erger dan bij de eerste (helaas ook niet minder).