Hallo, Ik zit te twijfelen of ik een test moet gaan doen omdat de vorige al steeds negatief waren. Wij hebben nog niet besloten om te proberen zwanger te raken, zit ook nog steeds aan de pil. Ben m wel een aantal keer vergeten maar na mijn weten wel binnen de juiste tijd weer ingenomen. Heb nu alleen wat kwaaaltjes dat ik nu zo m`n vraagtekens heb -moe -veel trek, ook in dingen die ik normaal niet zo veel eet of drink -broeken die anders zitten -vocht uit tepel -lage rugpijn -af en toe duizelig -soms licht misselijk -raar gevoel in mijn buik, niet echt pijnlijk wel irritant -opgezet gevoel Herkennen jullie deze kwaaltjes?
nou, ik zit dus gewoon aan de pil, moet nog een week slikken. Heb afgelopen maand doorgeslikt op advies ivm t vergeten van de pil
Als je met de pil hebt 'gerommeld' kun je allerlei klachten krijgen. Testen voor de zekerheid is wel zo handig denk ik. Ieders kwaaltjes zijn anders dus daar kun je helaas weinig mee
Voor alle vrouwen herkenbar; zwanger/niet zwanger/ziek/niet ziek etc. Aan deze symptomen alleen kan je niks afleiden meid.
In welke pil week ben je 1 of meerdere pillen vergeten? Dat maakt namelijk ook verschil qua kans op zwangerschap. Slechts één dag de pil vergeten Advies: Alsnog de vergeten pil nemen en de strip verder afmaken; aanvullende maatregelen zijn niet nodig Twee of meer pillen vergeten Advies tijdens de 1e pil-week: De laatst vergeten pil alsnog nemen en de strip verder afmaken Overleg met uw huisarts of de morning after pil noodzakelijk is (hangt af van de laatste keer dat u gemeenschap hebt gehad) of dat een morning-after spiraaltje geplaatst kan worden Of dat u in plaats van de morning after pil/spiraal (indien u geen gemeenschap heeft gehad) gedurende 7 dagen naast de pil extra anticonceptie nodig heeft (bijv. condooms) Advies tijdens de 2e pil-week: Als er 2 of 3 pillen zijn vergeten: <ul>De laatst vergeten pil alsnog nemen en de strip verder afmaken </ul> Als er 4 of meer pillen zijn vergeten: <ul>De laatst vergeten pil alsnog nemen en de strip verder afmaken In de daaropvolgende week (indien u gemeenschap hebt), dus gedurende 7 dagen moet u extra anticonceptie toepassen (bv. condooms) </ul> Advies tijdens de 3e pil-week: De laatst vergeten pil alsnog innemen en de strip verder afmaken; daarna direct doorgaan met de volgende strip, dus geen pil-loze week nemen OF In totaal vanaf het vergeten van de pil een pil-stopweek van 7 dagen nemen en daarna weer beginnen met een nieuwe strip Te laat begonnen met de nieuwe strip Advies: Als er 1 of 2 pillen zijn vergeten: <ul>de laatst vergeten pil alsnog nemen en de strip verder afmaken </ul> Als er 3 of meer pillen zijn vergeten: <ul>de laatst vergeten pil alsnog nemen en de strip verder afmaken extra maatregelen zijn in principe altijd nodig. De maatregelen zijn afhankelijk van de laatste keer gemeenschap; overleg met uw huisarts (zie advies 1e week) </ul>
ik ga morgen testen, post hier t resultaat thnks voor jullie reacties, Best spannend, tis absoluut welkom alleen wat sneller als we eigenlijk in gedachten hadden hihi
hallo dames, Heb vanmorgen getest, maar helaas hartstikke negatief. Enorme teleurstelling moet ik zeggen m aar goed. We gaan gewoon verder waar we gebleven waren!