Schimmelinfectie

Discussie in 'De lounge' gestart door Luchia, 3 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Hallo,

Een tijdje niks meer geplaatst maar wel meegelezen :)

Ik heb de laatste tijd steeds terugkerend vreemde klachten down under.

Het lijkt alsof het vaak gebeurt nadat ik met me vriend seks heb gehad, Heb er overdag ook geen last van maar vooral s nachts als ik probeer te slapen. Het is een soort van prikkerig gevoel en het doet ook pijn daar .. Ik dacht eerst misschien aan een schimmelinfectie aangezien ik hier in het verleden wel ervaring mee heb gehad maar dan had ik vaak voornamelijk heel erg jeuk en het rare is dus dat ik deze klachten dus niet overdag heb. Iemand een idee ?

Ga zo ie zo denk ik Maandag even aan de bel trekken bij de huisarts

2. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Hoi,

Gewoon een kweek laten afnemen bij de huisarts (bacterien en schimmel). Wie weet ook wel kleine scheurtjes na de sex, in dat geval denken aan een glijmiddel.

Succes!

3. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Zou ook iets op kweek laten zetten..
    Gekke vraag misschien, maar is de relatie vrij nieuw?

4. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Nee dat niet :)

5. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Dat is herkenbaar, ik had het na een antibiotica kuur en na het veranderen van waspoeder. Ik had het ding in brand staan en enorme jeuk beneden. Het was voornamelijk vervelend dat je niet kunt krabben :mad:

Ik zou even naar de huisarts gaan. Sterkte

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Herkenbaar. Heb hier regelmatig last van. Candida overgroei kan ook van binnenuit groeien (te veel suiker etc), ook andere oorzaken kunnen meespelen; te droog waardoor scheurtjes ontstaan.. na de seks met water spoelen zou kunnen helpen.
    En strakke kleding is echt een boosdoener.. het is echt héél frustrerend als het vaak terugkomt:mad:
    Heb 1x een orale kuur gehad, dat hielp heel goed. Ook kuren gehad met een zetpil die ik preventief moest inbrengen op cd5 dacht ik... helpt ook goed.
    Maar toch regelmatig nog last ervan. Om moe van te worden..

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.834
    113
    Kan zeker branderig/prikkerig gevoel geven. Wist ik ook niet, dacht alleen aan jeuk, maar na 1 behandeling was het al gelijk veel minder.

Deel Deze Pagina