Ik was benieuwd wie hier al de geboortekaartjes klaar heeft.. Persoonlijk heb ik altijd de geboortekaartjes zelf ontworpen en ook deze keer heb ik dat weer zelf gedaan.. Ik was eigenlijk benieuwd wie nog meer zelf geboortekaartjes ontworpen heeft.. of heb je het kaartje uitgezocht bij een drukkerij? Groet Hilde
Een vriend van ons ontwerp ze. Wij hebben aan gegeven wat wij willen en hij gaat het in elkaar zetten zeg maar.
De zus van manlief heeft ze bij ons gemaakt.... ze zijn echt super geworden joh.... wij hebben zon kaart dat een meetlint is en dan staat Pino erop... hij is echt leuk, ga kijken of ik er een foto van kan maken en dan zet ik het wel in mijn profiel ok.....
Ik heb een soort bioskoop film premiere kaarten gemaakt, vip kaarten.. lol.. ik kan ze helaas nog niet laten zien omdat de naam er al op staat, maar zodra dit kleine kereltje is geboren wil ik 'm wel posten.. weet alleen niet of dat mogelijk is.. Ben erg blij met het resultaat... Groet Hilde
Wij hebben ém zelf gemaakt, konden echt niks vinden bij de drukker en vonden dit toch wel een persoonlijk tintje geven. Maar heeft wel veel bloed, zweet en tranen gekost hoor
Ik heb ze bij Britt laten maken. besteld via internet. Maar omdat wij niet in NL wonen was dat echt een rib uit mn lijf. We waren al 100,= admin kosten kwijt en in totaal 500,=. Dus deze keer maak ik ze wel zelf. En ik moet zeggen .. ze worden mooi. Ik doe het met embossing.
zo dat is een duur grapje. zoveel admin kosten is toch niet normaal. ben blij dat ik niet zo duur ben.
Ik ben nog bezig met het ontwerp, de voorkant hebben we eigenlijk al. Ben nu alleen nog heel druk op zoek naar een gedichtje. Wil m eigenlijk zelf schrijven, maar alles wordt iets te zoetsappig naar mijn idee en we willen eigenlijk een beetje onze stijl in het gedicht hebben. Mijn crea kant wordt een beetje onderdrukt geloof ik nu Ach ja komt van eigens goed. Liefs, Duveldraakje
Ik heb zelf mijn trouwkaarten gemaakt. Dat waren er maar 30, maar wat een bult met werk was dat zeg (o, ja en toen kreeg ik ook nog 20 collega's, dus 50 in totaal, kon ik het papier nergens meer krijgen etc.) Dus als ik zelf creabea wordt dan iig digitaal. Trouwens op http://www.twopeasinabucketcom kun je bij digital scrapping gratis kits downloaden die je in photoshop kan gebruiken voor een ontwerp (je kan ook betaalde kits downloaden). Misschien een handige tip voor de mensen die zelf willen ontwerpen...... Linda
Wij hebben een kaartje van unicef uitgekozen. Voor de meeste mensen die een kaartje krijgen is het wel leuk, maar gooien het vaak daarna weer weg ( behalve natuurlijk je broers, zusters en ouders). Dat vind ik dan ten eerste zonde geld. Ook vind ik het belangrijk doelen te steunen waar mogelijk. Zoveel geld hebben we niet dus veel kunnen we zelf niet altijd overmaken. Die 150 euro voor de kaartjes gaan nu bijna allemaal naar kindjes die het een stuk slechter hebben dan ons kindje. Nu kan ons kindje bij zijn/haar geboorte gelijk wat voor de mede mens betekenen. Ik heb ook al een kika beer voor de baby gekocht. Die geef ik trouwens altijd bij elk kraamcadeau. Kost maar 7 euro,
wij hebben ze destijds besteld, onze trouwkaarten daarentegen heb ik zelf gemaakt, in die zin dat we de kaarten op de markt hadden gekocht, was daar zo weg van, en de tekst er zelf op hebben geprint... maar bij een eventuele 3e denk ik dat ik ze zelf maak, heb zoveel dingen voor andere gemaakt en bij verjaardagen van de kids (foto's bewerkt e.d.) dat het me leuk lijkt om ze zelf te maken.... maar ja dat is een wie weet verhaal eerst maar hopen dat het nog een keer mag lukken en dan zien we tegen die tijd wel hoe en wat.....
Ik heb ze bij de eerste besteld bij een drukker, maar deze keer heb ik ze zelf gemaakt! Met de hulp van mijn moeder.