Hallo allemaal Ik heb een regalmatige cyclus van gemiddeld 27 dagen. We zijn bezig inmiddels aan ronde 14 bezig en ik kan redelijk vertrouwen op de calculator van deze site. Tijdens de vruchtbare periode, kreeg ik ook altijd een positieve ovulatie test (als ik deze gebruikte) en mijn temperatuur ging omhoog bij de eisprong. Maar deze maand is het anders: Dit is mijn lijstje: 05/12/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 15/12/06 Een beetje vruchtbaar 16/12/06 Vruchtbaar 17/12/06 Erg vruchtbaar 18/12/06 Eisprong 23/12/06 Innesteldag 01/01/07 Vanaf hier kun je testen Nu ben ik 13-12 met ovulatie testen begonnen. Van 13-12 tot 19-12 echter alleen maar negatieve ovulatie testen. En mijn temperatuur ging ook niet omhoog. Dus ik dacht, geen eisprong. Voor de zekerheid de woensdag de 20e nog eens een ovulatietest gedaan, en tot mijn verbazing een dunne streep. Gisteren een iets dikkere streep en vandaag een vette streep! Mijn temperatuur is wel wat omhoog aan het gaan. Ga er vanuit dat vandaag dus een erg vruchtbare dag is i.p.v. afgelopen zondag, 5 dagen later dus. Maar nu de vraag of mijn NOD dan ook verschuift met 5 dagen?
Hoi allemaal Ik heb navraag bij de huisarts gedaan en het kan zijn dat mijn NOD een paar dagen verschuift, maar dat hoeft niet. Dus, ik wacht "lekker" af... Groetjes Roca