Stomme thermometer!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sophia, Dec 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik ben deze cyclus begonnen met tempen.

Was er al niet erg blij mee, zo'n gedoe 's-morgens, maar nu heeft ie het zaterdag begeven! We waren weg voor de kerst, dus kon niet even naar de kruidvat zeg maar!

Nu heb ik dus 5 ochtenden niet meer kunnen tempen. Er was nog een klein teken van leven en dat stond op 37 gr. Dit zou een flinke verhoging betekenen, maar ik weet niet of die nog te vertrouwen is.

MAAR: MOet ik nu vandaag maar verder gaan met een nieuwe thermometer of kan ik beter wacten tot de nieuwe cyclus, god weet wanneer die komt bij mij?!?!? :confused:

liefs Sophia

2. bianca29

bianca29 Lid

Jan 25, 2006
    43
    0
    0
    kapster
    hoi
    nee dan is t niet meer betrouwbaar
    zelf loop k in het ziekenhuis en daar is duidelijk gezegt dat je het elke dag moet bijhouden anders heeft het geen zin
    dus ben bang dat je weer opnieuw moet gaan beginnen
    suc6

groetjes bianca

3. Bedankt, ja dat idee had ik ook al. Heb vanmorgen toch maar wel gemeten, omdat mijn laatste cyclus zo lang is heb ik er misschien toch wat aan.

Succes ook voor jou.

gr. Sophia

4. Niet meer actief

Soof,

ik zou gewoon lekker doormeten.
    dan maar een paar dagen ertussenuit..het gaat erom dat je je eisprong kunt zien..en volgens mij was je nog niet zover in je cyclus toch?

ga je weer zien!

Aoife

5. He Meissie!

Bedankt ik had al zo'n vermoeden. Vanmorgen was de temp ook weer als vorige week, maar mijn kaart begint een aardig rommeltje te worden zo!

liefs Sophia

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Als ik het goed zie dan zou je op dag 18 zitten (zaterdag)
    Meestal heb je een eisprong rond dag 14
    Dus als je een late eisprong hebt net als ik op dag 17/18
    dan heb je wel een probleem, want dan heeft ie het net op de verkeerde moment begeven...
    Maar als ik jou was zou ik wel doorgaan met tempen
    Want als je geklust hebt op de dagen dat je thermometer het begaf, dan kan je toch raak geschoten hebben ;)

7. Ik weet dat er normaal een eisprong is rond dag 14 maar mijn laatste cyclus was 74 dagen, dan gaat die vlieger denk ik niet op!

Ik heb nu vanalles ondernomen om de cyclus te verkorten. Dus wie weet!
    Maar vanmorgen was temp nog vrij laag.

liefs

8. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Nou als je zo'n lange cyclus hebt, dan zou ik zeker door tempen
    Want dan is je eitje misschien nog in aantocht
    Ik hoop het voor meis!