hoi hoi meiden ik heb vanmiddag de uitslag van de vlokkentest gehad. en hij was goeeeeeeeeeeeeed. had namelijk bij de kansberekening gehoord van 1 op 25. ik zit dus bij die 24 anderen. dus ik kan mijn rampzalige jaar afsluiten met goed bericht. heb vorig jaar eind maart een operatie aan de schouder gehad maar kan de arm nu niet meer goed omhoog krijgen toen in november nog 10 dagen in het ziekenhuis met het vermoeden van een acute hernia wat achteraf bleek een opgezette bilspier die de zenuwen afkneep wat de zelfde symptonen gaf als een hernia. en in december nog een operatie aan de elleboog wat ook mislukt is. en toen voor 2 weken terug dit bericht! maaaaaaaaaaaaaaaar ik kan nu weer en het word weer een jongen en ons zoon van 4 heeft al een stoel versiert voor zijn broertje. hahahaha groetjes sandra
Nou, na zoveel ellende is dit heerlijk nieuws meid! Ook zeker verdiend! Lekker extra veel gaan genieten nu!
hoi hoi dames bedankt voor jullie reactie's en reken er maar op dat ik nu extra geniet groetjes sandra