Was ik vorige week flink aan het hoesten en grotendeels van mijn misselijkheid af,lijkt het nu wel ofdat het nóg erger geworden is als voor die week met erge hoestbuien.Zodra ik opsta en na alle maaltijden voel ik me kotsmisselijk en moet ik kokhalzen en soms ook echt overgeven.Vreselijk!Hopelijk duurt dit niet nog de gehele zwangerschap .Weet iemand wat je kan doen tegen zulke misselijkheid?
Misschien eerst even iets eten voordat je van bed afkomt? Hielp bij mij wel. En als je iets eet doe dat dan in kleine hoeveelheden. Groetjes.
Hoi Babs, bedankt voor je reactie.Ik eet altijd meteen een volkoren beschuitje.Helaas wordt de misselijkheid alleen maar erger zodra ik wat gegeten heb.
Misschien dan eens bij de Ha om emesafene te vragen. Zetpillen tegen misselijkheid. worden met name gebruikt in de zwangerschap. Kwebbel
Ik weet een beetje hoe je je voelt. Heb het zelf ook. Ik merk dus dat als ik wat misselijk wordt, ik iets moet eten. Maar ja, daar heb ik dan helemaal geen zin in. Koffie geur word ik ook helemaal niet goed van. En de geur van vuile afwas in de afwas machine, vreselijk. Soms helpt een beker melk al. Het lijkt bij mij dus ook alleen maar erger te worden. Ik wens je sterkte!
Ik ben nog maar pril zwanger, maar ik heb echt last van de adem van mensen. Ook al is die niet echt slecht of zo, ik wend mijn hoofd gewoon af, kan het niet verdragen (zelfs die van mijn hubbie niet ). Maar met andere geurtjes heb ik nog niet echt veel last van misselijkheid
lollies eten schijnt e helpen, als je door de dag 1 a 2 lollies eet verdwijnt je misselijkheid. (zal wel met de speekselaanmaak te mane hebben denk ik)
Wat ik laatst gehoord heb is dat kaneelkoekjes ook tegen de misselijkheid werken, heb hier hier nog niet geprobeerd maar als ik het weet hoor je het van me. Altijd het proberen waard toch?!
Regelmatig toch iets eten of drinken helpt echt! EN ik kan het weten, want ik ben al 14 weken misselijk! Omdat het bij mij niet weg gaat, ben ik met acupunctuur gestart en dat helpt mij heel erg goed! In het begin heb ik ook verschillende zetpillen gehad (o.a. emesafene), maar mijn ervaring is dat je er niet minder misselijk van wordt maar wel stopt met braken. Sterkte ermee en richt je vooral op veel drinken, want uitdrogen is echt niet goed! Weinig eten is niet zo heel erg, dat komt wel weer goed.
Wat vervelend voor jou zeg! Denk je dat het minder wordt, wordt het weer steeds erger . Ik moest zelf dagelijks tot en met 20,5 week overgeven. Vooral 's ochtends en als ik een hele slechte dag had de hele dag. Bij mij hielp 's ochtends iets eten helemaal niets, dat kwam er met dezelfde vaart weer uit. Wat wel hielp: kleine beetjes eten gespreid over de hele dag, meer dan voldoende rust en slaap (voor mij erg belangrijk), weinig vet, niet te gekruid eten, melk drinken. Tja, dit zijn mijn ervaringen en tips. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Liefs, Line
Vervelend voor je, maar heel herkenbaar. Probeer er eens op te letten wat je hebt gegeten of gedronken voordat je zo misselijk wordt. Al geef ik nog steeds dagelijks over ondanks het feit dat ik sommige producten niet meer gebruik. Sterkte ermee !
Bedankt voor al jullie antwoorden!Ik heb de laatste paar dagen kaneelbrokken op en dat werkt ook goed!Hopelijk blijft het nu minder!