Menstruatie na keizersnee

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chivay, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hallo,

Ik heb even een vraagje...
    Ruim 3.5 mnd geleden ben ik bevallen van onze dochter via een keizersnee...

Echt vloeien was na 1 weekje al over, en nog 2 weekjes en beetje.
    Na ongeveer 6 weken dacht ik dat ik ongesteld werd. Een halve dag had ik wat rood verlies, maar dit zette niet door.

Een paar weken later werd ik wel ongesteld, eerst een week normaal, en toen een week best heftig...

Toen 2 weken niets... nu ben ik alweer 3 weken op en af ongesteld.. Dan weer wel, dan weer niet.. soms een dag, soms zelfs maar 1 inlegkruisje.. dan weer een paar dagen... Geen pijl op te trekken...
    Ook afwisselend rood & bruin... weinig & heftig

Ik gebruik nu de minipil trouwens.

Hoe lang na een bevalling mag het zo onregelmatig zijn? Of zou het ook aan de minipil kunnen liggen? Samengevat.. Moet ik hier iets mee, of hoort het er gewoon bij?

Overigens wil ik graag weer aan de gewone pil, maar geef nu nog 1x per dag BV... (al zal dat ws niet heel lang meer kunnen ben ik bang)

Alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi chivay,

we horen het vaker hoor, zeker als je hormonen nog onder invloed staan van (minimale) borstvoeding en je ook nog een anticonceptiepil slikt. Zodra je gestopt bent met de bv en je overstapt op de gewone pil, zal je cyclus vrij vlot weer als voorheen zijn. Voor nu is het onhandig, maar niet raar.

Groetjes Brigitte

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ok bedankt voor je antwoord! Niet vreemd dus.. Fijn om te weten!

Helaas ziet het er nu naar uit dat ik dat snel ga uitvinden.. laatste dagen is de bv ineens heel hard teruggelopen... Had nog 30/40cc per keer.. maar helaas denk ik dat het nu toch op is..
    Vanavond nog een keer proberen.. en anders afscheid van een mooi moment samen...

Deel Deze Pagina