Hallo meiden, Ik heb sinds 3 dagen hele erge jeuk in mijn gezicht, vooral mijn kaaklijn. Hier is het ook rood en er zitten buljes op. Vanmorgen had ik dit ook op mijn armen en scheenbeen! Heb hier nog nooit eerder last van gehad!Heb ook geen andere voedingsprodukten dan normaal gegeten! We zijn wel bezig met zwanger worden en over een kleine week kan ik testen, zou dit eventueel met een mogelijke zwangerschap te maken kunnen hebben? Zijn er meer mensen die hier last van hebben/hadden en vooral in een heel vroeg stadium van de zwangerschap? Misschien heeft het niets te betekenen en ben ik ook niet zwanger, maar ik weet het niet, al hoop ik het natuurlijk wel! Alvast bedankt voor jullie reactie!
ik heb gehad in een vroegstaduim in de zwangerschap... alleen ik kwam er achter dat ik allergisch was op huidverzorgingsproduct lancome. misschien is het toch een allergische reactie op iets!
ik heb er ook last van, maar dan op mijn borsten en buik. Volgens mij ben ik allergisch voor Zwitsal Mamma... Ik had het gekocht en alvast een keertje uitgeprobeerd, ook al groeit mijn buik natuurlijk nog niet, maar nu zit ik dus met kleine jeukende rode bultjes... grrr...