Hallo ik weet sinds gister dat ik zwanger ben verloskundige gebeld en volgens haar ben ik 5 weken en 4 dagen zwanger ik ben echt in de zevende hemel en ben bang dat ik niet lang mijn mond kan houden Maar door de shock ben ik verkouden geworden en maak me zorgen of zo vaak niesen slecht is voor het kruimeltje.ik ben bang dat ik het er uit nies Nog meer nieuwe moeders die dat herkennen ?
Van harte gefeliciteerd. En eruit niezen?????Ehm nou denk dat je dat dan veel vaker gehoord had mocht dit kunnen. Lijkt me niet, en zowel dan ga ik nu nog met mijn neus in de peper zitten
Hahaha dank je ik ben n beetje nerveus wil dat het goed gaat ben zo klaar om moeder te worden . We waren aan het proberen maar na een aantal mislukte pogingen hadden we besloten om nog een poosje te wachten en te genieten van elkaar Maar dat mocht schijnbaar niet ben echt in de hemel maar wel erg onzeker
Als niezen het al zou kunnen wat zou overgeven dan wel niet doen? Je bent zwanger maar ook mens, dat betekend dat je dus ook verkouden en gewoon ziek kunt worden, je hummeltje is goed beschermd hoor
Dat wilde ik net zeggen: van de shock word je echt niet verkouden hoor! Daar krijg je echt niet ineens een virus van... En je kind eruit niezen? Uhh, beetje vreemde gedachte. Maak je niet te druk, want dan ga je het nog lastig krijgen tijdens je zwangerschap! Probeer gewoon te genieten. Enne...gefeliciteerd met je zwangerschap!
Nou zeg voel me nu niet echt serieus genomen T spijt mij ten zeerste dat ik deze zeer domme vraag heb gesteld Zet er maar een slotje op
Nou ja waren we allemaal niet onzeker in het begin? Niet dat ik nu gelijk dacht dat ik mijn kindje eruit zou niezen... Maar een fijn gevoel is het niet, dus ik snap je onzekerheid wel een beetje hoor ts Maar er kan echt niks gebeuren... Geniet van je zwschap
Hahaha sorry maar moest wel even heel hard lachen toen ik dit las dat kan gewoon echt niet dus maak je niet druk! En GEFELICITEERD met je zwangerschap!
Dank je hoop dat alles goed gaat Heb op 7jan m'n eerste afspraak bij de vk heb geen idee wat ik er van moet verwachten ze had het over bloed prikken waar is dat voor ?
Nee hoor, niezen kan geen kwaad! Bloedprikken moet pas bij 12 weken zwangerschap ongeveer. Ze testen dan op allerlei ziektes en je bloedgroep.
Dank je maar ze zei echt heel duidelijk dat ik dan bloed moest prikken Ik laat het wel over me heen komen het is allemaal zo nieuw en spannend en mooi en ik hoop dat alles goed gaat met het kleine wondertje in mijn buik
Ik bedoel het absoluut niet l*llig, maar misschien is het verstandig om je wat in te lezen? Koop of leen bij de bieb een aantal boeken over zwangerschappen, want je komt op mij echt niet voorbereid over. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!