Ben benieuwd hoe jullie je ukkie aankondigen aan de straat / wereld. Regel je dit zelf of wordt het bij jullie door familie geregeld?
We hebben geen geboortebord neergezet, we hebben alleen een vlag (van Nijntje) en roze slingers opgehangen.
ik regel het zelf! Ik heb het geboortekaartje nageschilderd op een groot bord en dat gaat in de tuin! (en daar kan ik geen foto van laten zien want er staat heel groot een naam op ) Verder hebben we slingers en een vlag en ballonnen voor buiten en binnen.
Ik heb zelf een slinger met naam gemaakt en een vlag, banner en ballonnen gekocht. Tegen mijn moeder gezegt dat ze deze samen met mijn zoontje moet ophangen als ik in het ziekenhuis lig.
Dit was met 37wk, ben uiteindelijk met 41wk bevallen.. Heb helaas geen foto op m'n mobiel met ooievaar maar het was een hele grote met een roze strik. We hadden ballonnen in het nest gebonden en haar naam ervoor.
Hier hadden we een raamsticker,roze zwitsal gezichtje met haar naam eronder. Mijn vader had als verrassing een geboortebord geregeld met een baby op een moter,daar een rokje op aangetrokken en een stopbord erbij met de naam erop. Heel leuk.
Wij hadden een grote ooievaar in de tuin staan, die komt er nu weer. Verder blauwe ballonnen en vlaggetjes
M'n zwager had een geboortebord gemaakt van Nijntje. Echt heel gaaf! Aan beide kanten beschilderd, met aan de ene kant alleen de voornaam en aan de andere kant de volledige namen, geboortedatum, lengte en gewicht van ons zoontje. Het bord staat nu op de kamer van onze zoon.
Mijn broertje is heel creatief, dus die hebben wij meteen gevraagd. Zijn eerste taak als peetoom. Wij houden wel van een game op zijn tijd, dus wij zaten te denken aan princess Zelda uit The Wind Waker.
Waar bestel je zo een raamsticker? En hoe ziet zoiets eruit? Ik heb geen voortuin, dus dat lijkt me wel een leuke oplossing!
Voor mij is dit mijn eerste kindje, dus zelf geen ervaring, maar mijn overburen hadden wel een grappige vond ik, al hing het niet zo netjes
Ik had de raamsticker besteld bij simply collers.het is een dunne sticker op papier, en de afbeelding en tekst staat in spiegelbeeld,er zit een beschrijving bij hoe je het op het raam plakt op de binnenkant.
Mijn sm zou voor een geboortebord zorgen. Ik moest aangeven wat ik graag zou willen. Aangezien ik nijntje fan ben. Was dat duidelijk natuurlijk. Dus heel erg lief dat mijn sm voor het bord gezorgd heeft hoor. Maar ik was toch teleurgesteld View attachment 373767 het is idd een konijn....maar niet nijntje.
Ik kon toen ik dat bord zag serieus wel huilen Vaak zag ik bij mensen een nijntje geboortebord in de tuin, en dan dacht ik altijd, wou dat ik dat ook ooit neer kon zetten. Na 5 jaar eindelijk een baby'tje mogen krijgen. Eindelijk mijn kans voor een nijntje geboortebord in ONZE tuin.. Mocht er ooit een 2e komen, dan regel ik mijn eigen geboortebord.