Mijn jongste zoon van 2,5 is afgelopen januari geopereerd aan zijn neusamandelen. Hij stinkt eigenlijk altijd uit zijn mond alleen was er toen niks te zien aan zijn keelamandelen. Sinds een goede week zit er groene/witte aanslag op zijn rechter keel amandel. Het lijkt ontstoken alleen heeft hij geen koorts ofzo. Wel slaapt hij veel, en hij huilt ontzettend snel, kan echt niks hebben. Ga dinsdag naar de kno arts maar vind het erg vreemd. Herkent iemand dit?
Kan dat niet en soort van achina zijn? Dit had ik namelijk elk half jaar en vaak geen koorts maar uiteindelijk wel een flinke ontsteking.. En idd witte stipjes achter in de mond/keel Hopelijk weet de kno arts iets!
Daar lijkt het enorm op maar toen ik dat had was ik echt enorm ziek. Maar dat hoeft dus niet? Ben benieuwd of het vanzelf over gaat
Des te verder de ontsteking werd, werd ik ook zieker hoor. Zeker wel. Ben hondsberoerd geweest alleen niet dat ik weet met koorts. Weet niet hoelang die kleine van jou er nu mee loopt? En ik heb toen wel antibiotica gehad en max paracetamol want me keel kon niks meer hebben
Ik weet ook niet hoelang het er zit, nu ruim een week en het wordt groter de plek. Hij was zo aan het schreeuwen vandaag dat ik de plek zag zitten en me opviel dat het groter was geworden
Ja ik ben meerdere keren voor een operatie geweest maar vond de huisarts niet nodig. Ik had een amandelontsteking, neusamandelontsteking, keelontsteking en die achina. Dacht dat ik dooood ging zo een pijn en ziek steeds! Uiteindelijk zitten ze er nu nog haha ben er vanzelf overheen gekomen