Hoi allemaal! Ik ben inmiddels 12 weken zwanger ♡ van ons 3e wondertje Bij de 1e 2 ben ik bijna niet misselijk geweest. Nu ben ik vanaf 5 weken al misselijk. Nu nog. Alleen ben ik dus misselijk als er eten in m'n maag zit! Niet bij een lege maag. Ook heb ik dagelijks diarree, daarna zakt de misselijkheid iets tot ik leeg ben. Heeft iemand dit ook gehad en/of tips voor me?
Ik heb dit ook. Geen echte tips. De gyn schreef mij navalit voor tegen de misselijkheid en voor de diarree probeer ik uit te zoeken wat het juist triggerde. Vorige zwangerschap kon ik bv absoluut geen sinaasappelsap drinken zonder binnen het uur pijnlijke darmen te hebben. Misschien in die richting zoeken?
Ik heb idd ook medicatie gehad, alleen werd ik daar nog slaperiger van dan zonder. Dus probeer dat nu wel zonder te doen. Tot nu toe heb ik elke avond diarree, na het eten. Of dit nu warm is, een soepje of een broodje, tot nu toe is het elke keer raak.
Hier idd ook wel meer moe na de medicatie. Gyn raadde aan ze te nemen voor het slapengaan. Zou langdurig werken en dan heb je de ergste vermoeidheid al gehad. Mss toch eens navragen ivm die diarree? Zou kunnen dat het puur van de hormoonhuishouding is, maar dan zou het nu ongeveer toch moeten beteren.
Ja, dacht, zet het hier eens neer. Wie weet komen er meerdere zelfde antwoorden, maar heb de vk ook even gemaild. Eens kijken wat hij zegt. Miss dan na het weekend de huisarts ook eens weer bellen voor nog een dosis medicijnen. Heb nog 2, ga ze gelijk testen nu.