Hallo dames , de titel zegt het al haha mijn vraag is of je zelftanning mouse mag gebruiken bevoorbeeld van bondi sands ik haat het zo om wit te zijn en ben geen voorstander meer van een zonnebank en ook nu ivm evt zwangerschaps masker. Alvast bedankt
Als je er echt zo mee zit zou ik wel voor eennatuurlijke variant gaan. De bekende merken zijn super chemisch en zou ikzelf nooit gebruiken ivm hormoonverstooring. Ik weet dat er merken bestaan die op natuurlijke basis zijn gemaakt, er zijn ook salons die met deze merken werken, maar kan even niet op de namen komen helaas. Google weet het vast 😉
Ja hoor, ik heb nog nooit gehoord dat selftan schadelijk zou zijn tijdens de zwangerschap. Ik gebruik wanneer ik een kleurtje wil altijd Spraytan of selftan en heb dit ook gewoon tijdens mijn zwangerschappen gedaan. Ik gebruik het liefst het merk ST tropez, dit is een van de betere merken
Ik zou het uberhaupt nooit meer smeren. In het verleden wel gedaan, maar nu ik weet wat voor troep erin zit.. Maar goed, ik ben een stiekeme geitenwollensok die haar eigen deo maakt, haren en lijf wast met aleppozeep en washandjes zemelen in bad hangt. Ik weet niet of je wel naar mij moet luisteren haha.
Ik noem het eerder gezond verstand. Zembla heeft twee mooie uitzendingen over stoffen die in oa creme's zijn verwerkt en de gevolgen voor een ongeboren kind: https://zembla.vara.nl/dossier/uitzending/hormoonverstoorders